Skyldiga till multikulti

View previous topic View next topic Go down

Skyldiga till multikulti

Post  Alfamale on Mon 30 Apr - 5:53

Att våra politiker, journalister och olika intressegrupper såsom judar, tokreligiösa och feminister är skyldiga till det invandrarkaos vi nu tvingas leva med/i, är ju ingen nyhet.

Men det jag saknar är ett pekfinger mot en annan viktig spelare. Som är mer än skyldig till dagens acceptans för negrer och blattar, nämligen idrotten.
Fotboll har ju sedan Hedenhös varit nedlusad med dito, inte sällan av kriminella exemplar som gång på gång tagits till nåder med löften om bot och bättring. Men det stannar inte vid den grenen idag. Dom finns överallt och har gjort medverkan i idrottsföreningar på hobbynivå mer eller mindre olidlig. Men det verkar inte påverka publik.

Fyllekörningar, våldtäkter och ekonomisk och/eller våldsbrottslighet är ju ingen ovanligt bland dessa invandrade "proffs" som återfinns bland annat inom fotbollen, Med också inom brottning, boxning mflr.. Detta beteende smittar deras medblattar som tror sig kunna göra samma sak(vilket dom delvis kan)
Tar idrotten ansvar? Givetvis inte. Ergo ,bojkotta alla idrott med blattetycke...

Idrotten är långt ifrån vinstgivande, inte ens självgående. Dom lever på bidrag precis som alla andra äckelorganisationer och blattar. MEN detta skulle enkelt kunna ändras på, för att idrotten står och faller med sin publik. Men allmänheten verkar gilla läget. Jag vill kalla det Zlatan syndromet.
Vilken får iaf mig att tro att folk är dummare i huvudet än vad man kan fantisera om. Att dom inte vänder journalister och politiker ryggen i större grad kan man kanske hänvisa till den propagandaapparat som dessa har till sitt förfogande.
Men idrotten, här kan med egna ögon se hur illa det har blivit. Och enkelt reagera. Men folk verkar inte bry sig.
Är jag ute och cyklar?

Alfamale

Poäng : 2661

Back to top Go down

Re: Skyldiga till multikulti

Post  Ådärkomdenja on Mon 30 Apr - 7:29

Alfamale wrote:Att våra politiker, journalister och olika intressegrupper såsom judar, tokreligiösa och feminister är skyldiga till det invandrarkaos vi nu tvingas leva med/i, är ju ingen nyhet.

Men det jag saknar är ett pekfinger mot en annan viktig spelare. Som är mer än skyldig till dagens acceptans för negrer och blattar, nämligen idrotten.
Fotboll har ju sedan Hedenhös varit nedlusad med dito, inte sällan av kriminella exemplar som gång på gång tagits till nåder med löften om bot och bättring. Men det stannar inte vid den grenen idag. Dom finns överallt och har gjort medverkan i idrottsföreningar på hobbynivå mer eller mindre olidlig. Men det verkar inte påverka publik.

Fyllekörningar, våldtäkter och ekonomisk och/eller våldsbrottslighet är ju ingen ovanligt bland dessa invandrade "proffs" som återfinns bland annat inom fotbollen, Med också inom brottning, boxning mflr.. Detta beteende smittar deras medblattar som tror sig kunna göra samma sak(vilket dom delvis kan)
Tar idrotten ansvar? Givetvis inte. Ergo ,bojkotta alla idrott med blattetycke...

Idrotten är långt ifrån vinstgivande, inte ens självgående. Dom lever på bidrag precis som alla andra äckelorganisationer och blattar. MEN detta skulle enkelt kunna ändras på, för att idrotten står och faller med sin publik. Men allmänheten verkar gilla läget. Jag vill kalla det Zlatan syndromet.
Vilken får iaf mig att tro att folk är dummare i huvudet än vad man kan fantisera om. Att dom inte vänder journalister och politiker ryggen i större grad kan man kanske hänvisa till den propagandaapparat som dessa har till sitt förfogande.
Men idrotten, här kan med egna ögon se hur illa det har blivit. Och enkelt reagera. Men folk verkar inte bry sig.

Är jag ute och cyklar?
Ja, cykelsporten innehåller inga negrer, enbart vita. Varför vet jag inte, men jag
har aldrig ett en svarting, iaf inte inom elitcykelsporten. :)

Skämt åsido, man kan undra - kanske lite OT, men iaf - varför negrer är flitigt förekommande inom vissa sportgrenar/idrotter, men i stort sett saknas inom andra. Dom är flitigt förekommande inom löpning, hoppning, boxning, fotboll, basket t ex. Men i teknikgrenar som diskus- o spjukastning, simning, m fl lyser dom med sin frånvaro. Ishockey är väl också i stort sett befriat från negerplågan. Jag har fått för mig att ju mindre 'komplicerad' en sport är, desto bättre lämpad för svartingarna. Schack är väl knappast en idrott, men kräver mycket av sina utövare, givetvis saknas negrer inom det gebitet. Golfen är också en sport som domineras kraftigt av vita, det finns dock några få undantag (som bekräftar regeln) i form av neger/thai-hybriden Tiger Woods och helnegern Vijay Singh.

I största allmänhet delar jag dina synpunkter, vi låter oss infekteras av dessa undermänniskor. Folk i allmänhet är ignoranta korkskallar, se bara hur folk röstar inom politiken, allmän rösträtt frambringar att skrattretande okunniga nollor som Annie Lööf m fl anförtros en regeringspost, tillika departementschef och partiledare. Inom politiken tror jag att Sverige representerar ett internationellt bottennapp i det avseendet. Samt att toppolitiken inkvoterar negrer på högsta nivå, rena landsförräderiet imho.
Ådärkomdenja

Poäng : 3544

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 30 Apr - 10:15

Enkelt när en sport blir tillräckligt populär kommer negrerna. Då ska gärna hela laget bytas ut mot negrer. Varför!? annars kan vi få för oss att vi klarar oss utan dom. :shock:
kapten havoc

Poäng : 2883

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 30 Apr - 11:08

Nå, en sport som saknar det stora publika stödet och ekonomin men dock är full med negrer och blattar är väl basket. Så det är inte bara magnetsporter som suger åt sig bladingar och hudingar. Komplicerade tekniksporter är ganska befriande. De mest infekterade sporterna är väl just friidrott(som jag sedan länge slutat att intresera mig av) och fotboll(samma sak här). Vintersport är ganska "rent" forfarande (trots våra vidriga politikers kamp att förstöra fjällen) samt vattensport. Ovan, under och i. Bladingarna och di kulörta räds väl vatten kan man tänka.

Alfamale

Poäng : 2661

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 30 Apr - 11:32

kapten havoc wrote:Enkelt när en sport blir tillräckligt populär kommer negrerna. Då ska gärna hela laget bytas ut mot negrer. Varför!? annars kan vi få för oss att vi klarar oss utan dom. :shock:

Trots att mitt intresse för sport är obefintligt så har även jag noterat att vissa sporter flockas det negrer till medan andra inte. Vintersporter verkar vara relativt negurbefriade dock. Kan inte erinra mig att någonsin ha sett en negur åka slalom, skidhoppa eller ens åka längdskidor. Kanske har det att göra med att negrur föredrar ett varmare klimat helt enkelt? Men även andra kulturutövelser kan vara mer eller mindre negurfria. Som inom hårdrocken t ex. Vimlar inte direkt med negrur där heller. Medan dom dras som flugor till skit när det gäller hiphop och soul. Finns väl även enstaka negrur som skriver böcker men så många är dom inte. Eller inom konsten. Kan bara komma på han den där Basquiat eller hur namnet nu stavades. Sedan har vi ju filmbranschen som också blivit formligen negurinfesterad dom senaste 25 åren. Man har t o m börjat rollbesätta klassiskt vita roller med negrur, som Samuel L Jackson som Nick Fury. Sedan har vi ju exemplet från Thor också med broväktaren vars namn jag inte kommer på just nu.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3687

Back to top Go down

Post  Aake on Mon 30 Apr - 11:52

Robin Shadowes wrote:
kapten havoc wrote:Enkelt när en sport blir tillräckligt populär kommer negrerna. Då ska gärna hela laget bytas ut mot negrer. Varför!? annars kan vi få för oss att vi klarar oss utan dom. :shock:

Trots att mitt intresse för sport är obefintligt så har även jag noterat att vissa sporter flockas det negrer till medan andra inte. Vintersporter verkar vara relativt negurbefriade dock. Kan inte erinra mig att någonsin ha sett en negur åka slalom, skidhoppa eller ens åka längdskidor. Kanske har det att göra med att negrur föredrar ett varmare klimat helt enkelt? Men även andra kulturutövelser kan vara mer eller mindre negurfria. Som inom hårdrocken t ex. Vimlar inte direkt med negrur där heller. Medan dom dras som flugor till skit när det gäller hiphop och soul. Finns väl även enstaka negrur som skriver böcker men så många är dom inte. Eller inom konsten. Kan bara komma på han den där Basquiat eller hur namnet nu stavades. Sedan har vi ju filmbranschen som också blivit formligen negurinfesterad dom senaste 25 åren. Man har t o m börjat rollbesätta klassiskt vita roller med negrur, som Samuel L Jackson som Nick Fury. Sedan har vi ju exemplet från Thor också med broväktaren vars namn jag inte kommer på just nu.

Heimdall heter han
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3536

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 30 Apr - 15:20

Robin Shadowes wrote:

Ja och detta är sannolikt bara början. Man tar en hyfsat rumsren neger och låter hen klä sig som nazist(spirit) och spela coola bifigurer. Snart är Thor neger med. Ja jävlar det är så absurt att man faktiskt skrattar åt dårskapen. lol!
kapten havoc

Poäng : 2883

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top