Fokus på problemet negrer som invandrargrupp.

View previous topic View next topic Go down

Fokus på problemet negrer som invandrargrupp.

Post  chopin on Fri 4 May - 13:14

Vi som är vanliga svenskar och som tyckte att det svenska landet var helt okej på 80 och 90 talet innan den massiva invandringen trädde i kraft med mörkhyade individier som mer bör kallas för lycksökare än flyktingar i ordets betydelse. Vi som var omringade av svenska grannar, på sin höjd kanske en och annan finne eller grek, fast gjorde inget större väsen av sig, är nu omringade av negeräckel, zigenardjävlar, arabiska råttsvin och mellanösternpack rent allmänt.

Negerraserna av alla invandrargrupper ska visst vara den svåraste att integrera och förstå det svenska samhället och västerländska samhället överhuvudtaget. Själv har jag dålig erfarenhet av negrer, för det första utan att skämmas så hatar jag negrer och detta går jag även ut med i offentliga sammanhang och i bekantas kännedom med blandade åsikter och resultat. En sak är säker, jag vägrar lura mig själv och indoktrinera in något som inte man står för.

Det finns säkert trevliga negrer som är ordentliga och sköter sig, samt är artiga och så. Men det är nog snarare undantag än regel bland alla de asylsökande monster som kommer hit.

Avundsjukan från svensken: Den finns där sannerligen, hur kan en neger som uppger sig vara på flykt ha tillgång till de finaste kläder, mobiltelefoner modell "bättre än min", klädesplagg som jag aldrig skulle kunna ha råd att köpa hux flux utan sparkrav från mig själv. Inredda och färdigmöblerade lägenheter med stereo, laptops, hörnsoffa, fåtöljer, personal som kommer och hjälper dem med städning och allehanda hushållsbestyr. Fy fan säger jag rent ut sagt. Jag har själv sett dessa jävla negerstroppar som tror att de äger allt. Det måste bli en ändring på detta, det första steget måste vara att rösta bort nuvarande regeringen med lasersiktet riktat mot i första hand Fredrik Reinfeldt, värre avskum än denne har jag aldrig sett.

Vad anser ni om negerproblemet, går det att lösa inom snar tid att de kan åka hem till sina hemländer, eller är det dött lopp? Med andra ord, negrer kommer vara sveriges urbefolkning om 100 år?
Lösningar och tankar kring detta?
chopin
Bannlyst

Poäng : 2093

Back to top Go down

Re: Fokus på problemet negrer som invandrargrupp.

Post  Aake on Fri 4 May - 14:05

Negursar kan inte överleva själva här i det nordiska klimatet
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3647

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 7 May - 6:23

Det är vid det här laget ingen hemlighet att jag hatar negrer och araber. Men jag förtydligar det. Jag skiter i om det är en muslimarab eller kristen dito, det är precis lika illa. Detta gäller också negrer. Negrur oavsett utbildning, religion eller befolkningsgrupp är värre än vad en normalsvensk i sin värsta mardröm kan föreställa sig. En ensam neger är ofta harmlös, i grupp och "rätt"(eller fel) situation fullständigt hopplös och livsfarlig. Vad gäller europa anser jag att balkans invånare gör världen en tjänst om dom tar kollektivt självmord. Detta gäller ochså turkar, bulgarer till viss del greker och syditalienare. Spaniaker och portugiser kan vi ha kvar som smörjmedel. Hatisk? You bet. Och alla åsikter och omdömen är byggda på tidigare erfarenheter och jobberfarenhet med äckelfolk. .

Alfamale

Poäng : 2772

Back to top Go down

Post  chopin on Mon 7 May - 6:45

Alfamale wrote:Det är vid det här laget ingen hemlighet att jag hatar negrer och araber. Men jag förtydligar det. Jag skiter i om det är en muslimarab eller kristen dito, det är precis lika illa. Detta gäller också negrer. Negrur oavsett utbildning, religion eller befolkningsgrupp är värre än vad en normalsvensk i sin värsta mardröm kan föreställa sig. En ensam neger är ofta harmlös, i grupp och "rätt"(eller fel) situation fullständigt hopplös och livsfarlig. Vad gäller europa anser jag att balkans invånare gör världen en tjänst om dom tar kollektivt självmord. Detta gäller ochså turkar, bulgarer till viss del greker och syditalienare. Spaniaker och portugiser kan vi ha kvar som smörjmedel. Hatisk? You bet. Och alla åsikter och omdömen är byggda på tidigare erfarenheter och jobberfarenhet med äckelfolk. .
Vad som är oroväckande är den stundande katastrofen i form av anhörighetsinvandringen som går av stapeln i juni. Den svenska välfärden lär gå under med dunder och brak och svenska folket verkar redan gett upp. Ser inte bra ut alls:(
chopin
Bannlyst

Poäng : 2093

Back to top Go down

Post  Fronk on Tue 12 Jun - 21:43

Vad anser ni om negerproblemet, går det att lösa inom snar tid att de kan åka hem till sina hemländer, eller är det dött lopp? Med andra ord, negrer kommer vara sveriges urbefolkning om 100 år?

Vi måste se till att vi politiskt och ekonomiskt gör dem reproduktivt, ekonomiskt och socialt mindre framgångsrika så att de antingen dör, blandas ut med oss och/eller flyttar härifrån. Så enkelt - och svårt - är det. Bara en sådan sak som noll spänn i bidrag (eller någon gratis tjänst av det offentliga Sverige ö.h.t.) de första fem åren här skulle sätta i stort sätt tvärstopp för all "flyktinginvandring". Endast dem som rekryterats hit och har anställning ordnad skulle vilja flytta hit och sannolikt då huvudsakligen temporärt. Det är enkelt och billigt men svårt politiskt än så länge.

Fronk

Poäng : 2451

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 12 Jun - 23:16

Fronk wrote:

Vi måste se till att vi politiskt och ekonomiskt gör dem reproduktivt, ekonomiskt och socialt mindre framgångsrika så att de antingen dör, blandas ut med oss och/eller flyttar härifrån. Så enkelt - och svårt - är det. Bara en sådan sak som noll spänn i bidrag (eller någon gratis tjänst av det offentliga Sverige ö.h.t.) de första fem åren här skulle sätta i stort sätt tvärstopp för all "flyktinginvandring". Endast dem som rekryterats hit och har anställning ordnad skulle vilja flytta hit och sannolikt då huvudsakligen temporärt. Det är enkelt och billigt men svårt politiskt än så länge.

Man kunde ju tycka att det där med mörker och kyla borde vara avskräckande för negrur eftersom det leder till hälsoproblem på längre sikt. Men det har ju inte hindrat dem från att rota sig i USA och inte alla bor ju i soliga sydstater heller. Så förmodligen blir vi inte av med dem om vi inte avhyser dem med eller utan våld. Att dra in bidragen kommer förmodligen inte räcka till på långa vägar. Då många av dem ändå är vana att leva en kriminell livsstil så kommer dom förmodligen bara kompensera dom uteblivna bidragen med brott istället.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3804

Back to top Go down

Post  Alfamale on Wed 13 Jun - 6:29

Robin Shadowes wrote:
Man kunde ju tycka att det där med mörker och kyla borde vara avskräckande för negrur eftersom det leder till hälsoproblem på längre sikt. Men det har ju inte hindrat dem från att rota sig i USA och inte alla bor ju i soliga sydstater heller. Så förmodligen blir vi inte av med dem om vi inte avhyser dem med eller utan våld. Att dra in bidragen kommer förmodligen inte räcka till på långa vägar. Då många av dem ändå är vana att leva en kriminell livsstil så kommer dom förmodligen bara kompensera dom uteblivna bidragen med brott istället.

Exakt. I Usa har majoriteten av svarta en bakgrund i landet som är längre än stora delar av den vita befolkningen. Och trots det samt "positiv" särbehandling de senaste 50 åren, kvoteringar, lättnader i olika skeenden av livet , lyckas negrerna inte prestera något av vikt (som grupp alltså) Enskilda individers framgångar blir totalt ointressant när man ser den stora massans inkompetens, kriminalitet, våldssamhet, omoral och dumhet. Negrus SKA inte finnas annan än i sina naturliga habitat. I Usas fall finns redan ett land för dom, friköpt redan året efter slavförbudet just för denna anledning. Liberia. Europas negrer kan skickas till de länder där de påstår sig vara födda. Någon annan lösning som fungerar finns inte.
Negrer och araber kommer bli europas död.

Alfamale

Poäng : 2772

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top