tråden stängd tills vidare

View previous topic View next topic Go down

tråden stängd tills vidare

Post  DOCKWISE on Mon 7 May - 15:46

!

Last edited by DOCKWISE on Sat 7 Jul - 8:48; edited 1 time in total (Reason for editing : text-ändring)

DOCKWISE
Bannlyst

Poäng : 2121

Back to top Go down

Re: tråden stängd tills vidare

Post  Ådärkomdenja on Mon 7 May - 17:19

Ådärkomdenja

Poäng : 3638

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Absurd on Mon 7 May - 19:48

Eset Smart Security, tidigare känt som NOD32.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2684

Back to top Go down

tråden är stängd

Post  DOCKWISE on Mon 7 May - 20:22

!

Last edited by DOCKWISE on Sat 7 Jul - 8:49; edited 1 time in total (Reason for editing : text-ändring)

DOCKWISE
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Svep on Tue 8 May - 6:33

Ganska nytt?

Svep
Bannlyst

Poäng : 2100

Back to top Go down

tråden är stängd

Post  DOCKWISE on Sat 26 May - 1:04

!

Last edited by DOCKWISE on Sat 7 Jul - 8:50; edited 2 times in total (Reason for editing : glömde lite text)

DOCKWISE
Bannlyst

Back to top Go down

Post  chopin on Sat 26 May - 1:59

DOCKWISE wrote:COMODANÄr ett bra virusskydd som funkar som det ska. Inget krångel med att inst. det i Datorn. Kostar inget . :cheers:
Norton internet security, den är nog ganska säker. Det sa åtminstone IT-mannen som programmerade in den i Toshiban, att den var bland det bästa marknaden har att erbjuda. ⭐
chopin
Bannlyst

Poäng : 2076

Back to top Go down

även denna tråd är avslutad

Post  DOCKWISE on Sat 26 May - 2:16

!

Last edited by DOCKWISE on Sat 7 Jul - 8:52; edited 1 time in total (Reason for editing : text-ändring)

DOCKWISE
Bannlyst

Back to top Go down

Post  chopin on Sat 26 May - 2:57

DOCKWISE wrote:
chopin wrote:
DOCKWISE wrote:COMODANÄr ett bra virusskydd som funkar som det ska. Inget krångel med att inst. det i Datorn. Kostar inget . :cheers:
Norton internet security, den är nog ganska säker. Det sa åtminstone IT-mannen som programmerade in den i Toshiban, att den var bland det bästa marknaden har att erbjuda. ⭐

Riktigt fiasko. först ska dom ha hutlöst betalt för en vara som inte funkar. För det andra så är den tyvär inte inställd på dom virus som blir till dagen efter.Helt solo verktygs löst. Vill man ha bort det från Dator går inte det heller .Den lägger sig i Dos sen är det totalt hopplöst att få väck den från datorn.
Jag har testat så jag vet.Fick formatera hela H-disken då försvann skiten från datorn. kommer allrig att lägga in den mera. Det virusskydd jag har nu kan jag litar på till 100% :!:
Jag har inte betalat något för Norton, den ingick vid köpet och programmerades in av IT-killen på El-giganten. Ibland (varje dag) dyker det upp en ruta på skärmen om att det är dags att förnya prenumerationen på Norton, den rutan brukar jag trycka bort och ignorera eftersom det kan röra sig om virus om man går in på upp poppande reklam rutor?
chopin
Bannlyst

Poäng : 2076

Back to top Go down

stängt denna tråd

Post  DOCKWISE on Sat 26 May - 6:12

Klappar

Last edited by DOCKWISE on Sat 7 Jul - 8:55; edited 1 time in total (Reason for editing : text-ändring)

DOCKWISE
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Admin on Mon 28 May - 13:11

Liknande trådar sammanslagna /admin

Admin
Admin

Poäng : 2492

http://exilen.forumotion.eu

Back to top Go down