Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?

View previous topic View next topic Go down

Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?

Post  chopin on Sun 13 May - 5:56

🐷 Det verkar finnas hur många som helst samlagsställningar, men vilken är den vanligaste. Vilken ställning uppskattar ni kvinnor mest? Efter att läst många sexberättelser skrivna av kvinnor vill ni gärna bli tagna bakifrån på alla fyra av mannen? Om jag skulle få till det någon gång med en kvinna skulle jag låta henne rida när hon sitter på magen och låta ballen leta sig fram i hennes heta och svällande underliv. Vad tycker ni kvinnor om att rida på mannens penis? Vilka samlagsställningar anser ni tillfredsställa er på bästa sätt? ❤
chopin
Bannlyst

Poäng : 2076

Back to top Go down

Re: Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?

Post  Alfamale on Sun 13 May - 9:43

Vilka djävla problem du har. "vilken mat gillar kärringar" är väl en fråga av samma kaliber... Prova för fan.

Alfamale

Poäng : 2755

Back to top Go down

Post  chopin on Sun 13 May - 10:09

Alfamale wrote:Vilka djävla problem du har. "vilken mat gillar kärringar" är väl en fråga av samma kaliber... Prova för fan.
Om man är nybörjare på kvinnor måste man ju veta vad dem uppskattar, både vad det gäller själva förspelet och samlagsställningarna dem allmänt tycker om. Man vill ju inte att det ska bli ett livlöst samlag när man gör det första gången med en kanske erfaren kvinna som vet vad hon vill.

Det är inte så lätt att prova när man aldrig haft samlag med en kvinna, jag vill veta hur man får igång en kvinna så att hon blir frälst i mig, och bara vill ha mig. Vill att hon ser mig som en frälsare för henne, samtidigt som jag ser henne som en Gudinna där hennes önskningar är min lag.
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 13 May - 10:46

Prova en knäppgök...
Ådärkomdenja

Poäng : 3638

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  chopin on Sun 13 May - 11:11

För övrigt har man tillgång till kvinnlig personal inom LSS verksamhet. Om det ingår i deras uppgifter att beröra manliga brukare sexuellt vet jag inte. Men har för mig att sådant bland annat förekommer inom större psykiatriska sjukhus och inom äldrevården om de har behov av detta. Det är säkert många mentalpatienter och åldringar som får stånd när de kvinnliga sköterskorna tvättar dem. Vad som händer vet man ju inte inom dessa fyra väggar, har väldigt svårt att tro att den kvinnliga sköterskan bara ignorerar patientens stånd, kvinnor är nog alldeles för ömsinta och veka för att bara strunta i deras eventuella stånd när de blir tvättade? :oops:

chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  chopin on Sun 13 May - 11:18

Ådärkomdenja wrote:Prova en knäppgök...
Vad är knäppgök för något i ett sexuellt perpektiv? Är det ett smeknamn för dildos? :scratch:
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 13 May - 12:59

chopin wrote:
Vad är knäppgök för något i ett sexuellt perpektiv? Är det ett smeknamn för dildos? :scratch:

Klicka på ordet i mitt inlägg ovan.
Ådärkomdenja

Poäng : 3638

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Rätt märkligt chopin

Post  DOCKWISE on Sun 13 May - 14:22

chopin wrote:

Du vet vad en dildos är :scratch: Men du vet inte vad en knäppgök är
Tror nog du driver med oss här på exilen. 🐷

DOCKWISE
Bannlyst

Poäng : 2121

Back to top Go down

Post  chopin on Sun 13 May - 14:31

DOCKWISE wrote:
chopin wrote:

Knäppgök kunde lika väl vara en sorts slang på dildos, sådana kvinnor och tjejer gillar. Vad använde du själv för föremål att tillfredsställa i hennes stuga?
:idea: https://www.flashback.org/t1814751
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  DOCKWISE on Mon 14 May - 0:10

[quote="chopin"]
DOCKWISE wrote:
chopin wrote:

Knäppgök kunde lika väl vara en sorts slang på dildos, sådana kvinnor och tjejer gillar. Vad använde du själv för föremål att tillfredsställa i hennes stuga?
Vilken stuga

DOCKWISE
Bannlyst

Poäng : 2121

Back to top Go down

Post  Admin on Mon 14 May - 9:12

Tramstråd låst. Nästa gång du startar en sån här tråd ryker du, chopin. Och Dockwise, du behöver inte uppmuntra detta i fortsättningen heller.
/Admin

Admin
Admin

Poäng : 2492

http://exilen.forumotion.eu

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top