Varför är sexuellt tänkande tramsigt?

View previous topic View next topic Go down

Varför är sexuellt tänkande tramsigt?

Post  chopin on Mon 14 May - 10:17

Detta är ju en av människans viktigaste grundkunskaper, lika viktigt som mat och vatten. Utan samlag och sex blir det inget liv på jorden. Varför skulle det vara tramsigt att ha sexfrågor på Exilen, det är väl positivt att olika forum breddas så att de blir mer allmänna och utåtriktade och på så vis nå fler?

Vilka kategorier ska man skriva i om man vill uppfattas som en i gänget på Exilen, sex och kvinnor och förhållanden till dem är min önskan att få debattera om. :pig:
chopin
Bannlyst

Poäng : 2011

Back to top Go down

Re: Varför är sexuellt tänkande tramsigt?

Post  Alfamale on Mon 14 May - 11:28

Kanske att ämnet i fråga är hyfsat ointressant om man är över 20 år och normalt funtad.

Alfamale

Poäng : 2690

Back to top Go down

Post  chopin on Mon 14 May - 12:22

Alfamale wrote:Kanske att ämnet i fråga är hyfsat ointressant om man är över 20 år och normalt funtad.
Jag är själv varken normalt funtad eller över 20 bast :cyclops: Intressant fråga förresten chopin!
chopin
Bannlyst

Poäng : 2011

Back to top Go down

Post  Admin on Mon 14 May - 19:46

"Sexuellt tänkande" är inte tramsigt, men något som vi här på eXilen inte har som debattämne. Finns säkert en uppsjö av forum och chattar du kan diskutera om dina sexuella tankar. Jag har fått upprepa detta flera gånger på senaste tiden, men det kanske är dags för en lektion i historia.
eXilen är i huvudsak ett fritt debattforum för politik, samhälle och historia, som startades upp 2001 av medlemmar som blivit utkastade från Passagens politiska forum efter påtryckningar av eXpo och dess dåvarande chef Stieg Larsson.
Anledningen till att vi har den här avdelningen, "Fritt forum" är för att medlemmarna fritt ska diskutera vardagliga ting. Kanske dela bra musik med varandra, datortips eller vilken jävla öl de rekommenderar till lördagsplankan. Inte i vilken ställning de tog kärringen i när de sist satte på henne. Kort sagt - vi är seriösa individer och vill bli också bli upplevda som sådana. Jag förstår att det kan vara svårt för dig att förstå, något som jag kan förstå eftersom jag är hyfsat påläst om LSS-lagen, det vill säga om du inte är ett troll, vilket jag tyvärr har svårt att tro eftersom jag följt dina bravader på samhälleliga forum som du - hör och häpna - blivit bannad på.

Som jag sagt tidigare till dig, säkerligen har du tillgång till samtalsstöd på det LSS-boende där du bor och kan prata ut om dina "sexuella tankar" om du inte vill surfa in på sexforum och chattar på ditt Telenor-abonnemang, men just nu är du på jävligt tunn is här på eXilen.

Trevlig afton, Admin genom Ratatosk.

Admin
Admin

Poäng : 2427

http://exilen.forumotion.eu

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top