Stal Raoul Wallenberg Jude-guld?

View previous topic View next topic Go down

Stal Raoul Wallenberg Jude-guld?

Post  Axel on Sun 20 May - 16:12

Verkligen mystiskt att läsa, att han tagit deponerade judiska värdesaker utan tillstånd och gömt det i sin bil. Motivet skulle vara att bygga upp samhället, men judarna ville ha tillbaks det som försvann.
Ryssarna tog det och han tystades för evigt. Tjuven blev bestulen och mördad?

Svenskarna antydde det för att blidka Rysssarna.
Axel
Bannlyst

Poäng : 3004

Back to top Go down

Re: Stal Raoul Wallenberg Jude-guld?

Post  Alfamale on Sun 20 May - 16:56

Självklart försökte han berika sig själv. Guldet var betalning för hans "skyddspass" som betalades av svenska skattebetalare. Precis som idag alltså. Då judar och medlöpare till denna judeide om en globalt skithål, berikar sig på blatteriet och låter svensson betala. Det kommer göra ont på dom som berikat sig när sanningen uppdagas så småningom för svensson. Även om det tar allt för lång tid. Men det kommer. Alla måste få känna av det i sina plånböcker först.

Alfamale

Poäng : 2718

Back to top Go down

Post  chopin on Sun 20 May - 18:26

Alfamale wrote:Självklart försökte han berika sig själv. Guldet var betalning för hans "skyddspass" som betalades av svenska skattebetalare. Precis som idag alltså. Då judar och medlöpare till denna judeide om en globalt skithål, berikar sig på blatteriet och låter svensson betala. Det kommer göra ont på dom som berikat sig när sanningen uppdagas så småningom för svensson. Även om det tar allt för lång tid. Men det kommer. Alla måste få känna av det i sina plånböcker först.
Frågan är hur långt det ska behöva gå, innan det är för sent, om det inte redan är kört. Det fullkomligt forsar in invandrare från länder som aldrig sett en vit människa, siktet inställt på Sverige. Vi svenskar är för dumma och naiva och inte minst hjärntvättade av all medial dynga för att våga ta tag i saker och ting. Vi vet att det som sker är fel, men ändå är vi helt oförmögna och rädda att stå för våra åsikter, bland annat hotet av sin status, karrär och arbete. Sverige är ett vänsterorienterat diktaturland med hjärntvättade och förtryckta svenskar som inte får tänka och säga vad dem vill. Så tror jag att det är ställt i Sverige idag, det är min åsikt.
chopin
Bannlyst

Poäng : 2039

Back to top Go down

Post  Aake on Sun 20 May - 23:34

chopin wrote:
Alfamale wrote:Självklart försökte han berika sig själv. Guldet var betalning för hans "skyddspass" som betalades av svenska skattebetalare. Precis som idag alltså. Då judar och medlöpare till denna judeide om en globalt skithål, berikar sig på blatteriet och låter svensson betala. Det kommer göra ont på dom som berikat sig när sanningen uppdagas så småningom för svensson. Även om det tar allt för lång tid. Men det kommer. Alla måste få känna av det i sina plånböcker först.
Frågan är hur långt det ska behöva gå, innan det är för sent, om det inte redan är kört. Det fullkomligt forsar in invandrare från länder som aldrig sett en vit människa, siktet inställt på Sverige. Vi svenskar är för dumma och naiva och inte minst hjärntvättade av all medial dynga för att våga ta tag i saker och ting. Vi vet att det som sker är fel, men ändå är vi helt oförmögna och rädda att stå för våra åsikter, bland annat hotet av sin status, karrär och arbete. Sverige är ett vänsterorienterat diktaturland med hjärntvättade och förtryckta svenskar som inte får tänka och säga vad dem vill. Så tror jag att det är ställt i Sverige idag, det är min åsikt.

Du pjatar skit Sverige är ett högerorienterat böhÖganäste numera med avsikt att bli hela jordklotets bajshink dvs Sodom och Gomorra
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3593

Back to top Go down

Post  chopin on Mon 21 May - 1:21

Du menar Svemalia? 🐒 :afro: 🐒 :afro: 🐒
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 21 May - 9:19

chopin wrote:

Om du hyser sådana nasserasse-åsikter, varför röstar du då på sossarna för? Dom vill likt övriga sjuklöverpartier att svenskarna skall bli en minoritet i sitt eget land och jobbar hårt för det.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3748

Back to top Go down

Post  chopin on Mon 21 May - 10:28

Robin Shadowes wrote:
chopin wrote:

Om du hyser sådana nasserasse-åsikter, varför röstar du då på sossarna för? Dom vill likt övriga sjuklöverpartier att svenskarna skall bli en minoritet i sitt eget land och jobbar hårt för det.
Själv anser jag att sossarna fick en comeback i och med Juholt, och nu med Lövfèn som jag tror kan förändra saker och ting. Juholt och Lövfèn (verkar eller vilja) återgå till det samhälle vi hade här på 50-talet och framåt till mitten av 70-talet då vi inte behövde låsa dörrar, och kunde tryggt gå ut, utan att överfallas av nykomlingar. Själv är jag född i början på 60-talet och var för ung då för att uppfatta folkhemmet som sossarna stod för. Men mina föräldrar hade varit med och skapat detta trygga samhälle och var inbitna sossar, så det har nog följt med genom åren för mig också, någon sorts trygghet. Däremot är ju deras invandringspolitik rent åt helvete idag, därför röstar jag kommunalt på SD även fast SD mer och mer börjar likna ett sionistparti, med den där förkärleken för Israel. Det jag motsätter mig med SD:s invandringspolitik är att de är för integrering och anpassning från pack som kommer hit, vi vill väl ändå inte att invandrare ska anpassas till det svenska samhället? Negrer och araber som sjunger julsånger i kyrkan, muslimer som beblandar sig med svenskar i badhus, och det som på sikt kommer att förinta det nordiska och den vita rasen; den pågående rasblandningen av mörkhyade och vita, därtill mulattbarnen som avlas fram av denna oheliga och smutsiga förening av människor. Sunt förnuft bör man nog ha i dessa tider.
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 21 May - 10:46

chopin wrote:
Själv anser jag att sossarna fick en comeback i och med Juholt, och nu med Lövfèn som jag tror kan förändra saker och ting. Juholt och Lövfèn (verkar eller vilja) återgå till det samhälle vi hade här på 50-talet och framåt till mitten av 70-talet då vi inte behövde låsa dörrar, och kunde tryggt gå ut, utan att överfallas av nykomlingar. Själv är jag född i början på 60-talet och var för ung då för att uppfatta folkhemmet som sossarna stod för. Men mina föräldrar hade varit med och skapat detta trygga samhälle och var inbitna sossar, så det har nog följt med genom åren för mig också, någon sorts trygghet. Däremot är ju deras invandringspolitik rent åt helvete idag, därför röstar jag kommunalt på SD även fast SD mer och mer börjar likna ett sionistparti, med den där förkärleken för Israel. Det jag motsätter mig med SD:s invandringspolitik är att de är för integrering och anpassning från pack som kommer hit, vi vill väl ändå inte att invandrare ska anpassas till det svenska samhället? Negrer och araber som sjunger julsånger i kyrkan, muslimer som beblandar sig med svenskar i badhus, och det som på sikt kommer att förinta det nordiska och den vita rasen; den pågående rasblandningen av mörkhyade och vita, därtill mulattbarnen som avlas fram av denna oheliga och smutsiga förening av människor. Sunt förnuft bör man nog ha i dessa tider.

Haha, du har inte mycket koll va. Sossarna vill döda svensken. Oavsett vad deras politruckledare heter. Det är helt omöjligt att"gå tillbaka" till det samhälle som fanns innnan Palmes djävla vansinne 1970-tal. Vi har över 2 miljoner parasiter i landet varav 500-600.000 sosseplacerade som sitter inom stat och förvaltning och bromsar alla försök till en förändring/förbättring. Inte sällan med hjälp av deras normal beteende såsom nepotism, klantänk, svenskhat och helt vanligt vansinne. Det enda sättet är att rasera och bygga upp igen och då utan toksossar, feminister, bögdårar, kommunister och blattar och negrer. Och chansen till det är bara om det blir en total kollaps och nästintill självhushåll. Normal svensken med lite vett klarar det. Även om många kommer lida. Vi har byggt detta land förr och kan göra det igen.
Blattar och neger gör det inte. Dom klarar bevisligen inte av att bygga sina egna länder trots att deras utgångsläge är så mycket enklare än att bygga land invid nordpolen.
Första vintern lär dom dö. Och då är ju problemet löst.

Alfamale

Back to top Go down

Post  chopin on Mon 21 May - 11:04

Vilka Svenskar har vett att stå upp för sina åsikter, förutom några grupperingar som motarbetas? Du glömde alliansen som anser att svenska värderingar är ett hot mot demokratin. Jag älskar kvinnor, fast jag aldrig haft någon, men hatar feminism och allt vad det innebär. 😕
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 21 May - 12:26

chopin wrote:Vilka Svenskar har vett att stå upp för sina åsikter, förutom några grupperingar som motarbetas? Du glömde alliansen som anser att svenska värderingar är ett hot mot demokratin. Jag älskar kvinnor, fast jag aldrig haft någon, men hatar feminism och allt vad det innebär. 😕
Inse, de 7 är bara dravel. Vi har bara sossar i olika tappning i riksdagen och regering. Det finns inga alternativ.Politiskt alltså. Det är bara skådespel för att få makt och rövknulla svensson för 100de gången. Och det lär fortsätta till den dag folk hajjar.

Alfamale

Back to top Go down

Post  chopin on Mon 21 May - 14:59

Alfamale wrote:
chopin wrote:Vilka Svenskar har vett att stå upp för sina åsikter, förutom några grupperingar som motarbetas? Du glömde alliansen som anser att svenska värderingar är ett hot mot demokratin. Jag älskar kvinnor, fast jag aldrig haft någon, men hatar feminism och allt vad det innebär. 😕
Inse, de 7 är bara dravel. Vi har bara sossar i olika tappning i riksdagen och regering. Det finns inga alternativ.Politiskt alltså. Det är bara skådespel för att få makt och rövknulla svensson för 100de gången. Och det lär fortsätta till den dag folk hajjar.
Hur är synen på SD då, förutom den vanliga jargången från folk som anser att det är ett enfrågeparti eller missnöjesparti, tyvärr går SD antagligen samma öde som Ny Demokrati?
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 21 May - 17:56

chopin wrote:
Hur är synen på SD då, förutom den vanliga jargången från folk som anser att det är ett enfrågeparti eller missnöjesparti, tyvärr går SD antagligen samma öde som Ny Demokrati?
Det är ytterligare ett sosseparti. Dock en mer gråsossevariant med fabless att hata muslimer. Vilket är otroligt förvirrat. Muhammedaners problem är inte sin förvirrade tro och en bajshålsåterfödd messias(ja, Muhammad skall återfödas av en man enligt koranen) utan den rastillhörighet och brist på intelligens som de troende har och som inleder dom att tro på tokeriet. Det är alltså rasen som är problemet.
Ja, jag vet att det finns konvertiter av mer "intelligenta" raser, vilket bara bevisar att det finns idioter i den vita rasen också. Det vet vi väl alla.
Men merparten vita är INTE muslimer. Merparten är väl inte ens religiösa...

Negrer är precis lika vidriga om dom är troende eller icke troende. Och tro på tomtar och troll, albinoförtärande, islam eller kristendom är egalt. Och samma sak gäller givetvis alla skräpfolk, araber, osv osv.

Alfamale

Back to top Go down

Post  chopin on Tue 22 May - 6:17

Alfa, själv tycker jag SD lutar mer åt högerpolitik än S mera vänsterpolitik. Reinfeldt och hans pack försöker ju värva SD:are in till Moderaterna, eller är det tvärtom, de som röstade på Moderaterna för 10-20 år sen konverterar till SD. Vill minnas att Moderaternas invandringspolitik låg nära nutida SD, före Reinfeldt.
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Alfamale on Tue 22 May - 6:33

chopin wrote:Alfa, själv tycker jag SD lutar mer åt högerpolitik än S mera vänsterpolitik. Reinfeldt och hans pack försöker ju värva SD:are in till Moderaterna, eller är det tvärtom, de som röstade på Moderaterna för 10-20 år sen konverterar till SD. Vill minnas att Moderaternas invandringspolitik låg nära nutida SD, före Reinfeldt.

Tyck inte så mycket. Läs partiprogrammet i stället. SDs partiprogram är i stort sätt en kopia av sossanas 1968. Det enda som skiljer är ju islamdravlet.

Ett litet urdrag ur histoien kanske?Ur SOU 1968:68:

"...frågan om i vilken utsträckning åtgärder nu bör vidtas på nyssnämnda områden av samhällslivet får bedömas med utgångspunkt från dels den omständigheten att vissa, om än relativt fåtaliga, uttryck för rasdiskriminering redan visat sig i vårt land, dels det förhållandet att det med hänsyn till möjligheten av en fortsatt invandring finns risk för skärpta motsättningar i framtiden, och dels intresset av att Sverige kan ratificera konventionen."

"...har man att beakta inte bara de förhållanden som för närvarande råder. Man måste även söka bedöma hur utvecklingen framdeles kan tänkas komma att gestalta sig... inte bortse från risken för att i framtiden även svårartade former av rasdiskriminering följer i en fortsatt invandrings spår, om ej motåtgärder i tid vidtas."

"...invandrare kommer i allt större utsträckning från avlägsna länder med en befolkning av ett helt annat ursprung och en helt annan tradition än vår. Det kan inte uteslutas, att ras- och andra minoritetsproblem av en typ som idag är okända i vårt land kan dyka upp och utvecklas i allvarlig riktning om inte vakthållningen mot fördomarna är god..."

"Vid sidan av olika sanktionsformer utgör allmän upplysningsverksamhet i undervisningsanstalter, press, radio, television m.m. ett medel mot rasfördomar..."

En förpliktelse att motverka "rasism" låg också inbakad i riksdagsbeslutet från 1975.

Ur "Jämlikhet och valfrihet":

"Samverkansmålet betydde... att det svenska samhället med lagens stöd skulle motverka främlingsfientlighet och rasism och främja tolerans..."

"...förnekade... att det fanns några kvalitativa och djupare liggande rasskillnader. Sådana föreställningar bedömdes av det officiella Sverige vara fördomar som skulle fördömas som rasism. Samhället skulle vara inriktat på att sprida tolerans hos majoriteten för de olika minoriteterna."
Detta gick tillbaka till Andra världskrigets slut:
"En uppgörelse med nazismen utgör startskottet till en antirasistisk jämlikhetsdiskurs."
"Eftersom rasismen ingick som en viktig komponent i nazismen innebar detta de facto att också den politiska rasismen förklarades vara mer eller mindre brottslig."
"I Sverige lagstiftade i linje härmed ledande politiker mot rasism 1948 och opinionsbildningen mot nazism och rasism blev omfattande."
"Under efterkrigstiden hade riksdagen vid flera tillfällen lagstiftat mot rasdiskriminering. Detta arbete accelererade emellertid i mitten av 1970-talet och då infördes således bestämmelser i grundlagen mot rasism."
"I Storbritannien, Nederländerna, Frankrike, Schweiz m.fl. europeiska länder infördes en rad lagar mot rasdiskriminering,"

och med dessa rader kom Palme och gänget med lag på lag från 1975 till idag. Utan folkets medgivande. Vilket i sin tur betyder att vi har rätt att ta tillbaka vårt land från dessa skithögar. Med vilka medel som helst.

Alfamale

Back to top Go down

Post  chopin on Tue 22 May - 8:31

Man kan ju se på historien ganska individuellt utifrån eget perpektiv, rasism och nazism var inte lika tabu då, som den har blivit idag. Sverige var ju en av de första länder som sysslade med rasforskning. På 1800-talet var det ju helt normalt att ha rasistiska fördomar, och knappast något som ansågs tabu. Rasrenhet är ju en av grunderna till mänsklighetens överlevnad och civilisation.
chopin
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top