Svarta pantrarna i USA avancerar, - NBBP

View previous topic View next topic Go down

Svarta pantrarna i USA avancerar, - NBBP

Post  Malmöbo on Tue 22 May - 17:55

"This is for black liberation, not rainbow liberation.”

The National Field Marshal for the New Black Panther Party (NBPP), King Samir Shabazz, engaged in multiple vicious tirades on his national radio show this weekend, calling for broad violence against whites.

Shabazz, you may remember, made national news in 2008 when the Department of Justice brought a voter intimidation suit against him and a NBPP accomplice. They got in trouble for wearing Black Panther uniforms and brandishing a police-style baton outside a Philadelphia precinct during the Presidential election. Shabazz was charged on the grounds of violations to the Voting Rights Act.

But on May 29, 2009, against the advice of prosecutors who had worked on the case, the Department of Justice ordered the suit dropped, even though Shabazz and the other defendants in the case refused to appear in federal court.

Hear what DOJ-protected Shabazz now has to say:
http://www.theblaze.com/stories/new-black-panther-field-marshal-whites-should-be-thankful-were-not-hanging-crackers-by-nooses-yet-yet-yet/

Key Shabazz Quotes:

“[Discussing the movie 'Quilombo'] Any movie that starts off with the killing of peckerwood, I’m locked in and loaded. As I told you, I love white-on white-crime, because that is the best crime, and we‘re going say ’black power’ to that. You understand what I mean?”

“I love black people, and I hate the g*ddamn white man, woman, and child, grandma, aunt, uncle, Pappa Billy Bob, and whoever else. Redneck Tom and Blueneck Robert, and whoever else you wanna name. I hate the white man. I hate the very look of white people. I hate the sound of white people. G*ddamnit, I hate the smell of white people. I hate the oppression of white people, I hate the murder and the rape and the torture and the taking away of our names, our culture, our God, our music and damn, I hate this cracker for everything he has done to us.”

“You should be thankful we’re not running around here hanging crackers by nooses and all that kind of stuff, yet, yet, yet.”

“Some of us, some of y’all – are even scared to have a wet dream about killing the g*ddamn cracker.”

“We’re raising men and women in this army, we don’t have time for punks. We don’t allow fa*gots and lesbians in this army– sorry, wrong army. This is for black liberation, not rainbow liberation.”

“Just imagine everybody listening right now, you walk outside on your block in your hood, and everybody on your block is now revolutionary. Everybody on your block is ready to bang on this cracker. Can you imagine what kind of community that would be? … That is the kind of community our ancestors would be proud of.”

“And we‘ll really show this cracker a project that’s behind never wish he would have started. Turn them projects out, because a black power project and no crackers allowed up in here. So much to the point that then their developer will be scared to come in here; we’re taking it. Just like we took our land for our garden, G*damnit, the projects is next. We’re taking it back, block by block, house by house, street by street, hood by hood, town by town, city by city, state by state.”

“You can fight this white man– and I’m not telling you to go out there and attack nobody– but in self-defense it’s okay to fight back. We’re taught to send this cracker to the cemetery; when he put his hand on us, we send him to the cemetery in self defense. Again, I’m not telling you to attack anyone, but if they put their hands on you and if you are a [unintelligble], and in the name of your creator, and the name of our ancestors, we’re to kiss them goodbye, kiss ‘em goodbye, kiss ‘em goodbye.”
[Click to view image: 'd91ee081416c-374565-r1-026-11a_0102.jpg']

Malmöbo
08-hatare

Poäng : 2415

Back to top Go down

Re: Svarta pantrarna i USA avancerar, - NBBP

Post  Alfamale on Wed 23 May - 11:29

Det vita USA borde förpassa alla upproriska negrer dit dom hör hemma I det USA-friköpta landet Liberia. Ett negerstyrt USA lär bli ett USA-Liberia eller dito Haiti inom loppet av en generation. Vad ska de lille negrera göra då??? Nä USAs enda räddning returnera mexare, skicka amerikanska judar till Israel och negrer till Liberia. I annat fall är USA ett minne blott om 50 år. Putin har visat USA vägen hur man gör med statsfiender. I Ryssland ligger framtiden.

Alfamale

Poäng : 2690

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 4 Jun - 13:47

Alfamale wrote:Det vita USA borde förpassa alla upproriska negrer dit dom hör hemma I det USA-friköpta landet Liberia. Ett negerstyrt USA lär bli ett USA-Liberia eller dito Haiti inom loppet av en generation. Vad ska de lille negrera göra då??? Nä USAs enda räddning returnera mexare, skicka amerikanska judar till Israel och negrer till Liberia. I annat fall är USA ett minne blott om 50 år. Putin har visat USA vägen hur man gör med statsfiender. I Ryssland ligger framtiden.

Var det inte så att BP gick i gemensamma demonstrationståg med KKK i USA på 60 - talet?

Kan du utveckla det där med att Ryssland skulle vara framtiden?

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2615

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 4 Jun - 13:48

RickyEcholette wrote:
Alfamale wrote:Det vita USA borde förpassa alla upproriska negrer dit dom hör hemma I det USA-friköpta landet Liberia. Ett negerstyrt USA lär bli ett USA-Liberia eller dito Haiti inom loppet av en generation. Vad ska de lille negrera göra då??? Nä USAs enda räddning returnera mexare, skicka amerikanska judar till Israel och negrer till Liberia. I annat fall är USA ett minne blott om 50 år. Putin har visat USA vägen hur man gör med statsfiender. I Ryssland ligger framtiden.

Var det inte så att NBBP gick i gemensamma demonstrationståg med KKK i USA på 60 - talet?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 4 Jun - 16:16

RickyEcholette wrote:

Mvh

Ryssland är en nation som inte kommer accceptera någon form av yttre krav/åsikter/påverkan. Och så borde alla nationer givetvis fungera.
Ryssland och ryssar är i allmänhet extremt nationalistiska.

Dom gillar inte bladingar och dom visar det. Dom bladingar som finns inom gränserna är ett arv från kommunisttiden.
Dom blir inte fler om man säger så.
Tjetjener och annat pack behandlas med hårdhandskar. Religion är en privatsak i Ryssland och skulle någon komma på tanken att kräva ditt eller datt liggar fanskapet illa till. Ryssland vet hur man ska behandla patrask. Och gör det.

Alfamale

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Mon 4 Jun - 21:20

Alfamale wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

Ryssland är en nation som inte kommer accceptera någon form av yttre krav/åsikter/påverkan. Och så borde alla nationer givetvis fungera.

Dom gillar inte bladingar och dom visar det. Dom bladingar som finns inom gränserna är ett arv från kommunisttiden.
Tjetjener och annat pack behandlas med hårdhandskar. Religion är en privatsak i Ryssland och skulle någon komma på tanken att kräva ditt eller datt liggar fanskapet illa till. Ryssland vet hur man ska behandla patrask. Och gör det.

Ja, ryssarna påminner mkt om kineser i så måtto. Jag är mkt skeptisk till den vita "rasens" framtid, vita är ju körda i USA och Västeuropa, men kanske har den vita "rasen" en framtid i Ryssland och Östeuropa?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 6 Jun - 14:35

Alfamale wrote:Dom bladingar som finns inom gränserna är ett arv från kommunisttiden.

Dyngprat. Jag skulle nästan våga påstå att nära band med Sovjetunionen var en förutsättning för obefintlig massinvandring under 1900-talet (exempel: Finland). Samtidigt går det inte att förneka att öststaterna fungerade som transitländer för ekonomiska parasitflyktingar som ville till västeuropa. Frågan om "kommunismens" skuld i den vita rasens förfall är lite mer komplicerad än vad några nerpundade skinnskallar vill göra gällande. Ska man se det lite cyniskt så kanske det fanns en "kommunistisk" plan att bara sköna, ödmjuka folkslag (typ finnar) skulle få leva vidare, medan våldsbejakande "högresta arier" skulle blandas ut. I såfall är jag nästan beredd att retroaktivt stödja en sådan plan. Hmm... Jag brukar alltid bli skadeglad när man ser någon hÖgrest bÖgarier på stan med en rasfrämmande fru och en liten bastardunge i barnvagnen. Klockrent Men det är väl bara något komplex jag har. Oskyldig
Max Ronalds

Poäng : 2697

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 6 Jun - 16:05

Max Ronalds wrote:
Alfamale wrote:Dom bladingar som finns inom gränserna är ett arv från kommunisttiden.

Dyngprat. Jag skulle nästan våga påstå att nära band med Sovjetunionen var en förutsättning för obefintlig massinvandring under 1900-talet (exempel: Finland). Samtidigt går det inte att förneka att öststaterna fungerade som transitländer för ekonomiska parasitflyktingar som ville till västeuropa. Frågan om "kommunismens" skuld i den vita rasens förfall är lite mer komplicerad än vad några nerpundade skinnskallar vill göra gällande. Ska man se det lite cyniskt så kanske det fanns en "kommunistisk" plan att bara sköna, ödmjuka folkslag (typ finnar) skulle få leva vidare, medan våldsbejakande "högresta arier" skulle blandas ut. I såfall är jag nästan beredd att retroaktivt stödja en sådan plan. Hmm... Jag brukar alltid bli skadeglad när man ser någon hÖgrest bÖgarier på stan med en rasfrämmande fru och en liten bastardunge i barnvagnen. Klockrent Men det är väl bara något komplex jag har. Oskyldig

Finnar är verkligen inte ödmjuka någonstans i jämförelse med dom är arier riktiga mesar.
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Post  Alfamale on Wed 6 Jun - 19:15

Max Ronalds wrote:

Du borde nog läsa lite historia. Negrer i USSR har sitt urprung i deras imperiealístiska kommunistpalaver afrikanska och sydamerikanska skitländer. Negerländer som Etiopien,Angola, Moçambique, Kongo,Benin, Somalia,Zimbabwe har alla kommunistiskt förflutet och hade då avtal med sovjet att få tillgång till gratis utbildning för de utvalda i respektive land.
Något som delvis lever kvar.
Varför VI har invandring eller negerproblem har jag inte berört i denna tråd. Det är en helt annan story...Det jag skrev var varför RYSSLAND har bladingar inom SINA gränser.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 6 Jun - 19:25

Alfamale wrote:
Du borde nog läsa lite historia. Negrer i USSR har sitt urprung i deras imperiealístiska kommunistpalaver afrikanska och sydamerikanska skitländer. Negerländer som Etiopien,Angola, Moçambique, Kongo,Benin, Somalia,Zimbabwe har alla kommunistiskt förflutet och hade då avtal med sovjet att få tillgång till gratis utbildning för de utvalda i respektive land.
Något som delvis lever kvar.
Varför VI har invandring eller negerproblem har jag inte berört i denna tråd. Det är en helt annan story...Det jag skrev var varför RYSSLAND har bladingar inom SINA gränser.

Ok, "bladingar" var alltså en synonym för negrer.
Max Ronalds

Poäng : 2697

Back to top Go down

Post  Alfamale on Wed 6 Jun - 20:43

Max Ronalds wrote:

Ok, "bladingar" var alltså en synonym för negrer.

Det var väl trådens kärna? Negrer alltså.
Är herrn känslig för invändningar mot en viss sorts bladingar/blattar/negrer?
Jag är inte diskriminerande, alla dito kan avhysas från svenskt territorium enligt mitt förmenande.
Alla vill ha ett hem men Sverige är inte hem för alla.

Alfamale

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 6 Jun - 23:14

Alfamale wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

På sätt och vis kan man väl säga att Ryssland påminner om Kina och Israel i den meningen. Titta nu på Syrienkonflikten där väst försöker hetsa Ryssland att ingripa mot den syriska regimen. Det verkar dock vara besvärligt, ty Ryssland har ungefär samma förhållande till Syrien, som USA har till Israel. Så precis som du skriver, så viker sig inte Ryssland i första taget för utomstående krav.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top