Svep är väck.

View previous topic View next topic Go down

Svep är väck.

Post  Svep on Sat 26 May - 17:25

Hej då svep. Du har uppenbarligen värre problem än vad jag trodde, därför har jag låtit dig hållas så länge som jag gjort, trots upprepade varningar.
Du är inte välkommen tillbaka, och gör du det så bannar jag dig igen och igen och igen.
Personerna som medverkade och uppmuntrade honom lever på lånad tid, för Chopin och DOCKWISE nöjer jag med en 30 dagars bannlysning där de får tänka över sitt senaste spammande. Jag ber om ursäkt till våra andra medlemmar att den här trion har fått ostört leva rövare på sistone, Exilen har alltid mer eller mindre styrt sig själv.
Tydligen vet inte en del hur man använder sin yttrandefrihet på ett konstruktivt sätt.
/Admin

Last edited by Admin on Mon 28 May - 12:38; edited 1 time in total (Reason for editing : Psykos)

Svep
Bannlyst

Poäng : 2035

Back to top Go down

Re: Svep är väck.

Post  Admin on Mon 28 May - 19:05

Även storpostaren Axel är borta efter att jag upptäckte att han suttit på samma IP som Svep gjort. Troligtvis rör det sig om samma person, då de haft flera matchande IP-adresser. Så jag hoppas att det ska bli lite mer kvalitet framför kvantitet på Exilen framöver.
/Admin

Admin
Admin

Poäng : 2427

http://exilen.forumotion.eu

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top