Hmm... någon sorts poetry slam...

View previous topic View next topic Go down

Hmm... någon sorts poetry slam...

Post  Max Ronalds on Fri 8 Jun - 20:48

Hittade det är av en slump när jag slösurfade på youtube. Har tydligen setts av 175,000 på lite mer än två veckor, vilket tyder på en viss popularitet. Kanske ett tecken på att man åller på att bli gammal när man kliar sig i huvudet och frågar sig var sjutton ungdomarna håller på med nuförtiden? Hmm... Skulle aldrig få för mig att närma mig ett dylikt event, men som en antropologisk studie tycker jag det var en ganska intressant video. Vad tror ni, skulle det här kunna vara något för den Nationella Rörelsen att ta efter? Typ en två repressentanter från olika organisationer som ställer sig på scen och gör upp verbalt stället för att baktala varandra på internet? Oskyldig

Max Ronalds

Poäng : 2697

Back to top Go down

Re: Hmm... någon sorts poetry slam...

Post  kapten havoc on Fri 8 Jun - 21:05

Max Ronalds wrote:Hittade det är av en slump när jag slösurfade på youtube. Har tydligen setts av 175,000 på lite mer än två veckor, vilket tyder på en viss popularitet. Kanske ett tecken på att man åller på att bli gammal när man kliar sig i huvudet och frågar sig var sjutton ungdomarna håller på med nuförtiden? Hmm... Skulle aldrig få för mig att närma mig ett dylikt event, men som en antropologisk studie tycker jag det var en ganska intressant video. Vad tror ni, skulle det här kunna vara något för den Nationella Rörelsen att ta efter? Typ en två repressentanter från olika organisationer som ställer sig på scen och gör upp verbalt stället för att baktala varandra på internet? Oskyldig

Den här svensken är en uppenbar rymdödleagent. Nej, en smart ledare delar ut det dödande hugget när tiden är inne. Ormen måste först krypa fram ur sin håla. Att eliminera en underhuggare gör ingen skillnad.
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 8 Jun - 22:06

Den här snubben Sebbe är tydligen nån sorts rappare med kriminellt förflutet och har suttit inne för misshandel (oj vad förvånade vi blir :O). Blev för ett par veckor sedan uppmärksammad när han twittrade om sitt hat till Jimmie Åkesson som han ville tortera ihjäl med blåslampa. Har följt honom till och från på Twitter sedan dess och en av hans flickvänner. Ingen av dem verkar direkt överbegåvad om man säger så. Verkar också vara anknuten till kulturmarxisterna på Fryshuset.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3717

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Tue 12 Jun - 10:14

Kroknäsorna måste ju skruva sig i indignation sig när en av deras framtida rotlösa idealmedborgare vänder sig mot hela fucking systemet. vissla "Han skulle ju rappa om onda vita rasister och hur han gör svenska brudar på smällen. Måste ha blivit något fel här, reboot." arg

Max Ronalds

Poäng : 2697

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Tue 12 Jun - 11:18

Rappare vill ju provocera, vad kan vara mer provocerande?
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top