Så här går det till när vi blir övergivna...

View previous topic View next topic Go down

Så här går det till när vi blir övergivna...

Post  Tomten on Fri 8 Jun - 21:45

Så här kul funkade det för fransmännen som bott i Oran i 175-år

http://www.youtube.com/watch?v=ePzazWfk9D0&feature=related

Är glad jag inte är fransman.
Tomten
Moderator
Moderator

Poäng : 2462

Back to top Go down

Re: Så här går det till när vi blir övergivna...

Post  Alfamale on Sat 9 Jun - 7:34

Tomten wrote:Så här kul funkade det för fransmännen som bott i Oran i 175-år

http://www.youtube.com/watch?v=ePzazWfk9D0&feature=related

Är glad jag inte är fransman.

Precis som svenskarna har dom sig själv att skylla. Dom röstade fram De Gaulle, gång på gång dessutom, som uttryckligen sa att han skulle göra vad han gjorde 1957. Släppa Algeriet(och alla andra besittningar) och låta negrer och araber, vietnameser mflr svämma över franska gränser.

Precis som svenska politiker alltså, dom säger faktiskt i klartext hur dom skall sabba vårt land, vad och hur. Trots det väljer folk dessa idioter och sedan klagar dom. Djävla muppar.

Alfamale

Poäng : 2772

Back to top Go down

Post  Absurd on Sat 9 Jun - 9:42

Tyvärr valde de fel väg redan under kriget, inte nog med att de släppte sina besittningar lösa till nordafrikanskt drägg men dessutom var de en av de första nationer i Europa som införde mångkultur på bred front. Detta med det värsta sortens pack, från sydöstasiater, negrer och beduiner och strötråvare från Nordafrika. De flesta från f.d. kolonier. Om Europa går under av mångkulturen så kommer Frankrike vara den första nationen att falla.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2701

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sat 9 Jun - 10:18

Personligen anser jag Frankrike vara ett arabland redan nu. All blir bara sämre och det i raketfart. Paris är faimig den otrevligaste staden i nordeuropa. Iof ligger London inte långt ifrån, den ser också ut att ha brunnit när man ser invånarna. För bara 20 år sedan var det fullt möjligt att vistas i Paris i veckor utan behöva trängas bland araber och negrer. Som vit är man nu i minoritet.

Alfamale

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sat 9 Jun - 16:51

Alfamale wrote:Personligen anser jag Frankrike vara ett arabland redan nu. All blir bara sämre och det i raketfart. Paris är faimig den otrevligaste staden i nordeuropa. Iof ligger London inte långt ifrån, den ser också ut att ha brunnit när man ser invånarna. För bara 20 år sedan var det fullt möjligt att vistas i Paris i veckor utan behöva trängas bland araber och negrer. Som vit är man nu i minoritet.

För några veckor sedan hade ju det franska folket chansen att rösta fram ett invandringskritiskt parti. Vad gjorde man? Jo man röstade förvisso bort mångkulturalisten och massinvandringsförespråkaren Sarkozy, för att istället rösta fram en ännu större mångkulturalist och massinvandringsförespråkare, Hollande. Varför det franska folket är så självdestruktivt förstår jag inte, det blir något för framtidens psykiatriker att ta sig an.

Ang.London. Jag har sett många dokumentärer ang.OS i London som går av stapeln i sommar. Massor av gatubilder från London, och vad jag noterat är hur länge man ibland får leta för att se en vit person i gatumiljöer. Hela London OS kommer att vara ett massivt mångkulturellt propaganda jippo. Jag kommer dock ändå se på OS, dels för att det går såpass sällan, och dels för att man får se idrotter som man nästan aldrig annars får se, t.ex bordtennis som gör sig utmäkt i TV.

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2697

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 9 Jun - 17:02

RickyEcholette wrote:
Alfamale wrote:Personligen anser jag Frankrike vara ett arabland redan nu. All blir bara sämre och det i raketfart. Paris är faimig den otrevligaste staden i nordeuropa. Iof ligger London inte långt ifrån, den ser också ut att ha brunnit när man ser invånarna. För bara 20 år sedan var det fullt möjligt att vistas i Paris i veckor utan behöva trängas bland araber och negrer. Som vit är man nu i minoritet.
För några veckor sedan hade ju det franska folket chansen att rösta fram ett invandringskritiskt parti. Vad gjorde man? Jo man röstade förvisso bort mångkulturalisten och massinvandringsförespråkaren Sarkozy, för att istället rösta fram en ännu större mångkulturalist och massinvandringsförespråkare, Hollande. Varför det franska folket är så självdestruktivt förstår jag inte, det blir något för framtidens psykiatriker att ta sig an. Ang.London. Jag har sett många dokumentärer ang.OS i London som går av stapeln i sommar. Massor av gatubilder från London, och vad jag noterat är hur länge man ibland får leta för att se en vit person i gatumiljöer. Hela London OS kommer att vara ett massivt mångkulturellt propaganda jippo. Jag kommer dock ändå se på OS, dels för att det går såpass sällan, och dels för att man får se idrotter som man nästan aldrig annars får se, t.ex bordtennis som gör sig utmäkt i TV. Mvh
De har ju bara fluktuerat en jude med en annan jude. Vad kan man annat förvänta sig...

Flukturerat betyder växlat, fick jag lära mig alldeles nyss :) Hela sveriges befolkning håller ju på att fluktureras arg

Last edited by Dunkelman on Sat 9 Jun - 17:13; edited 2 times in total
Dunkelman

Poäng : 3313

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sat 9 Jun - 17:05

Dunkelman wrote:
RickyEcholette wrote:

För några veckor sedan hade ju det franska folket chansen att rösta fram ett invandringskritiskt parti. Vad gjorde man? Jo man röstade förvisso bort mångkulturalisten och massinvandringsförespråkaren Sarkozy, för att istället rösta fram en ännu större mångkulturalist och massinvandringsförespråkare, Hollande. Varför det franska folket är så självdestruktivt förstår jag inte, det blir något för framtidens psykiatriker att ta sig an.

Ang.London. Jag har sett många dokumentärer ang.OS i London som går av stapeln i sommar. Massor av gatubilder från London, och vad jag noterat är hur länge man ibland får leta för att se en vit person i gatumiljöer. Hela London OS kommer att vara ett massivt mångkulturellt propaganda jippo. Jag kommer dock ändå se på OS, dels för att det går såpass sällan, och dels för att man får se idrotter som man nästan aldrig annars får se, t.ex bordtennis som gör sig utmäkt i TV.

Mvh

De har ju bara fluktuerat en jude med en annan jude.
Vad kan man annat förvänta sig...

Flukturerat betyder växlat, fick jag lära mig alldeles nyss :)
Hela sveriges befolkning håller ju på att fluktureras arg

Så sant, både Sarkozy och Hollande är judar.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RL on Sat 9 Jun - 18:16

Dunkelman wrote: De har ju bara fluktuerat en jude med en annan jude. Vad kan man annat förvänta sig...

Flukturerat betyder växlat, fick jag lära mig alldeles nyss :) Hela sveriges befolkning håller ju på att fluktureras arg

RL
Riksmarskalk

Poäng : 3124

Back to top Go down

Post  RL on Sat 9 Jun - 18:19

Ja det är helt sinnessjukt ...först fördrivs en massa fransmän från nordafrika av araber under brutala former, och nu ska man dessutom behöva härbergera samma araber i Frankrike
arg
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3124

Back to top Go down

Post  Tomten on Sat 9 Jun - 22:07

Franska journalister intrvjuar araber i Algeriet. Kolla in vad äcklen svamlar om vid 2-2:30-tiden:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=1LqODE6r9Bg

Att en miljon fransmän tvingades bort från Algeriet är en kulturmarxistisk skandal!
Tomten
Moderator
Moderator

Poäng : 2462

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 9 Jun - 23:18

RickyEcholette wrote:

Mvh

Det bästa vi kan hoppas på är att det smäller just under OS. Vad vi har att vinna på det är dels att dom raderar ut en massa av sina egna men även att många icke-hummadedaner får upp ögonen för dårskapen. Men det måste vara nåt som får den förra attacken att blekna, ja även den i Madrid. Låt kulturmarxisterna skruva obekvämt på sig efteråt. Dom kommer naturligtvis göra allt för att undvika att nämna islam som orsak. Nåt som förmodligen kommer bli oerhört svårt.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3804

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 9 Jun - 23:29

Robin Shadowes wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

Det bästa vi kan hoppas på är att det smäller just under OS. Vad vi har att vinna på det är dels att dom raderar ut en massa av sina egna men även att många icke-hummadedaner får upp ögonen för dårskapen. Men det måste vara nåt som får den förra attacken att blekna, ja även den i Madrid. Låt kulturmarxisterna skruva obekvämt på sig efteråt. Dom kommer naturligtvis göra allt för att undvika att nämna islam som orsak. Nåt som förmodligen kommer bli oerhört svårt.
Om det blir en fals flag då?
Dunkelman

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sun 10 Jun - 6:24

Dunkelman wrote:
Robin Shadowes wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

Om det blir en fals flag då?

Dunkelman

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 10 Jun - 21:49

Du behöver inte gå längre än till Norge. I Oslo kommer vita norrmän att vara i minoritet om 15 - år, enligt färska siffror!

Toronto i Kanada, en gång med vit majoritet, ligger steget före Oslo, där är vita redan försatta i minoritet, och invandrare i majoritet!

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 11 Jun - 6:42

RickyEcholette wrote:

Du behöver inte gå längre än till Norge. I Oslo kommer vita norrmän att vara i minoritet om 15 - år, enligt färska siffror!

Toronto i Kanada, en gång med vit majoritet, ligger steget före Oslo, där är vita redan försatta i minoritet, och invandrare i majoritet!

Mvh

Det sägs så. Men det är en viss skillnad att en bonnhåla, även om den är huvudstad, som har 900.000 invånare(som är löjligt upphausad folkmängd) påsås få en blattebefolkning i majoritet. Det går fortfarande att ändra om man har viljan.
Det är svårare i en stad med 10 miljoner varav 40%toknegrer och 40% kaosaraber. Dessutom har ju Paris denna folkmängd på en yta mindre än Oslos påstådda befolkning. Jag vill hävda att Oslos tätort inte har mer än 600,000 i befolkning.(Wikipedia tycker inte det) Och då är det ännu enklare. En tvångsevakuering är fullt möjlig.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 11 Jun - 9:06

Det finns ju mohammedaner som hävdar att man tänker ta över den ena europeiska huvudstaden efter den andra. Och tyvärr så räcker det för att ta över ett helt land. Den dagen ett europeiskt lands huvudstad per definition har en majoritet av mohammedaner, så är landet också ett mohammedanland. Surt men sant.

http://avpixlat.info/2012/06/10/salafist-islam-ska-ta-over-eus-huvudstader-en-efter-en/
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 11 Jun - 9:07

Problemet är att folk inte förstår sitt eget bästa och röstar på vitfientliga sociopater.
kapten havoc

Poäng : 2994

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 11 Jun - 15:12

kapten havoc wrote:Problemet är att folk inte förstår sitt eget bästa och röstar på vitfientliga sociopater.
Givetvis är det grundproblemet.

Alfamale

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Tue 12 Jun - 21:48

Apropå araber och arabland. Idag har det kablats ut förfärliga bilder från Syrien, där syriska män använder barn som mänskliga sköldar på stridsvagnar och där de ger barn elchocker. Syrier borde ju skämmas när de ser dylikt, men istället så är det ständigt vi vita som skall skämmas för vad våra förfäders, förfäders, förfäders, förfäders gjorde i tidernas begynnelse. Tydligen så har en "svensk" med syrisk bakgrund, nu blivit något sorts sändebud i Syrien, (har inte orkat memorera hans namn), så bra, då kanske han kan stanna där och bygga upp sitt hemland.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Alfamale on Wed 13 Jun - 6:17

RickyEcholette wrote:Tydligen så har en "svensk" med syrisk bakgrund, nu blivit något sorts sändebud i Syrien, (har inte orkat memorera hans namn), så bra, då kanske han kan stanna där och bygga upp sitt hemland.

Mvh

Du har missuppfittat. Det fega kurdkräket Abdulbaset Sieda sitter i Uppsala och ska leda den syriska oppositionen påstår vår media.. Jag skulle inte tro att syriska riktiga oppositionella vill ha en kurd som ledare, hans ledarskap får nog endast inkludera kurdbröder skulle jag gissa.. Även syrianer inser vilka inavlade bajsätare kurder är.

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 13 Jun - 16:47

RickyEcholette wrote:Apropå araber och arabland. Idag har det kablats ut förfärliga bilder från Syrien, där syriska män använder barn som mänskliga sköldar på stridsvagnar och där de ger barn elchocker. Syrier borde ju skämmas när de ser dylikt, men istället så är det ständigt vi vita som skall skämmas för vad våra förfäders, förfäders, förfäders, förfäders gjorde i tidernas begynnelse. Tydligen så har en "svensk" med syrisk bakgrund, nu blivit något sorts sändebud i Syrien, (har inte orkat memorera hans namn), så bra, då kanske han kan stanna där och bygga upp sitt hemland.

Mvh

Klassisk arabisk krigföring ju. Samma sak såg vi i Iran och Irak-kriget och även i Palestina. Detta är islams sanna ansikte.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 13 Jun - 20:06

kapten havoc wrote:
RickyEcholette wrote:Apropå araber och arabland. Idag har det kablats ut förfärliga bilder från Syrien, där syriska män använder barn som mänskliga sköldar på stridsvagnar och där de ger barn elchocker. Syrier borde ju skämmas när de ser dylikt, men istället så är det ständigt vi vita som skall skämmas för vad våra förfäders, förfäders, förfäders, förfäders gjorde i tidernas begynnelse. Tydligen så har en "svensk" med syrisk bakgrund, nu blivit något sorts sändebud i Syrien, (har inte orkat memorera hans namn), så bra, då kanske han kan stanna där och bygga upp sitt hemland.

Mvh

Klassisk arabisk krigföring ju. Samma sak såg vi i Iran och Irak-kriget och även i Palestina. Detta är islams sanna ansikte.

Kom ihåg att det som nu sker i Syrien mkt väl kan inträffa här i framtiden. Kom också ihåg att Europa i allt fler sammanhang kallas "Eurabia".

När blir det inbördeskrig här?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 13 Jun - 21:13

RickyEcholette wrote:

Mvh

Fast egentligen förstår jag inte riktigt vad vita nationalister förfasas över när det kommer till sådana där siffror. Såväl amerikaner som William Pierce och nordiska motsvarigheter som Klas Lund har ju sagt att det inte borde finnas några storstäder och att "det är på landsbygden som en ras kan frodas och utvecklas", kommer inte ihåg de exakta orden. Personligen skiter jag i om svennar och norrbaggar hamnar i minoritet i de större städerna. Som Stockholmspatriot ser jag dock att östeuropéer (inte zigenartattarna men kanske polacker och ryssar) kanske kan betraktas som nödvändig frisk vävnad (för att låna orden från en socialdemokratisk partisekreterare).

Det där att "svenskar är en förutsättning för ett tryggt civiliserat samhälle" tycker jag är en sanning med modifikation. Sant är att ett rasblandat samhälle kan degenerera fortare än en förrymd tamkatt blir på smällen (Louis Theroux hade något reportage från Sydafrika som inte gav en särskilt smickrande bild av det landet). Samtidigt är väl svenskarnas "samhällsbärande" effekt lite av en självuppfyllande profetia. Såg nyligen en dokumentär om några medelklassvenskar i 40-årsåldern som man hade följt i 20 års tid från att de tog studenten. Progammets syfte verkade vara att utmåla dessa medelålders svenskar som "lyckade" och kanske ge Reinfeldt vatten på sin kvarn när han talar om etniska svenskar, men samtidigt verkade alla ha jobb inom bank, juridik, försäljning, utbildning, barnpassning, osv. Sådana där yrken som har hög status och kräver lång utbildning men som egentligen inte är produktiva för fem öre. Det är i kontrasten till den värsta sortens invandrare som dessa präktiga svenskar blir "lyckade" och "samhällsbärande" och kan låna pengar till ett nytt kök och tacka Reinfeldt med en röst en gång vart fjärde år. Reinfeldt verkar på allvar försöka inbilla sig själv att en fylltratt på ett lastbilsflak har gått igenom "12 års utbildning". Jag tycker det där är ganska generande självbild faktiskt.

Last edited by Max Ronalds on Wed 13 Jun - 21:36; edited 1 time in total
Max Ronalds

Poäng : 2879

Back to top Go down

Post  Absurd on Wed 13 Jun - 21:25

Jag tycker inte man behöver vara varken vit nationalist eller nationalsocialist för att fatta att det där med storstäder är en dålig idé. Jag betecknar mig som ingetdera och jag får krypningar varje gång jag måste uppsöka valfri 'storstad'. Degenerationen frodas, med eller utan hjälp från importer. London var en bajsstad redan på medeltiden.
Att blattar därför söker sig till storstäder är därför föga förvånande. Det är bättre de bor tillsammans i skitoset än att de ska beblanda sig med oss ute på småorterna och landsbygden som vill ha frihet istället för att bo i en ful Sovjet-betongklump med utsikt över en överfull sopstation och en svag bris av pisslukt varje gång man öppnar fönstret.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2701

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 13 Jun - 23:37

Max Ronalds wrote:
RickyEcholette wrote:

Mvh

Fast egentligen förstår jag inte riktigt vad vita nationalister förfasas över när det kommer till sådana där siffror. Såväl amerikaner som William Pierce och nordiska motsvarigheter som Klas Lund har ju sagt att det inte borde finnas några storstäder och att "det är på landsbygden som en ras kan frodas och utvecklas", kommer inte ihåg de exakta orden. Personligen skiter jag i om svennar och norrbaggar hamnar i minoritet i de större städerna. Som Stockholmspatriot ser jag dock att östeuropéer (inte zigenartattarna men kanske polacker och ryssar) kanske kan betraktas som nödvändig frisk vävnad (för att låna orden från en socialdemokratisk partisekreterare).

Det där att "svenskar är en förutsättning för ett tryggt civiliserat samhälle" tycker jag är en sanning med modifikation. Sant är att ett rasblandat samhälle kan degenerera fortare än en förrymd tamkatt blir på smällen (Louis Theroux hade något reportage från Sydafrika som inte gav en särskilt smickrande bild av det landet). Samtidigt är väl svenskarnas "samhällsbärande" effekt lite av en självuppfyllande profetia. Såg nyligen en dokumentär om några medelklassvenskar i 40-årsåldern som man hade följt i 20 års tid från att de tog studenten. Progammets syfte verkade vara att utmåla dessa medelålders svenskar som "lyckade" och kanske ge Reinfeldt vatten på sin kvarn när han talar om etniska svenskar, men samtidigt verkade alla ha jobb inom bank, juridik, försäljning, utbildning, barnpassning, osv. Sådana där yrken som har hög status och kräver lång utbildning men som egentligen inte är produktiva för fem öre. Det är i kontrasten till den värsta sortens invandrare som dessa präktiga svenskar blir "lyckade" och "samhällsbärande" och kan låna pengar till ett nytt kök och tacka Reinfeldt med en röst en gång vart fjärde år. Reinfeldt verkar på allvar försöka inbilla sig själv att en fylltratt på ett lastbilsflak har gått igenom "12 års utbildning". Jag tycker det där är ganska generande självbild faktiskt.

Jag är inte vit nationalist! Jag hatar att vara vit! Och jag är ibland faktiskt aundsjuk på andra folkslag för att de slipper den blytunga bördan det är att vara vit. Är det någon här inne som skrivit minst femtielva negativa inlägg om vita så är det väl jag! Jag har skrivit högvis med inlägg där jag anser att judar och (öst)asiater står högre än vita, i både intelligens och samhällsbygge.

Jag struntar faktiskt fullständigt i den vita "rasen", den är körd ändå. Vita är på dekis, vita är degenererade, vita är bortom alla former av räddning, och svenska män är patetiska stackare. Vilken invandrarkvinna som helst skulle kunna banka sk-ten ur vilken svensk man som helst på två röda. Och nationaldagen struntar jag fullständigt i, detta land är inte värt att firas.

Den där dokumentären om medelklassvenskarna som tog studenten för 20 - år sedan hörde jag talas om, men jag hade inte möjligheter att se den. Sant är att alltför många svenskar utbildar sig till något icke - produktivt inom finanssektorn. Det är ju just därför vi måste importera horder av kineser, indier och iranier för att hålla igång KTH och KI - forskningen.

Ang.det där om storstäder så är det inte konstigt att invandrare per automatik söker sig till mångkulturella miljöer. Där kan de finna sina artfränder, leva anonymt och smälta in i massan, ett helt rationellt beteende. Jag skulle nog också agera på samma sätt om jag vore invandrare.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 14 Jun - 10:48

RickyEcholette wrote:. Det är ju just därför vi måste importera horder av kineser, indier och iranier för att hålla igång KTH och KI - forskningen.

Mvh

Det där var nog det dummaste jag läst. Svenskar behövs och svenskt tänk kommer återupprättas. När min äckelgeneration, 40-50talist kommunisterna är borta kan 90-00-talisterna bygga igen. För det är dom som har förlorat mest och hårdast. När dom får chansen kommer dom ta tillbaka förlorad mark. Andra generationer är rätt körda.
Visst det finns massor av blattar och kineser på både KTH och KI. MEN dom allra flesta är där och utbildar sig gratis, inte sällan via fusk, och drar sedan vidare utanför sveriges gränser när dom är klara. Så tom högutbildat blatteri är en förlust hur man än räknar. Som lök på laxen, de mest misslyckade individerna stannar kvar och kvoteras in på bolag som Ericsson eller inom stat och kommun/stat. Följden är att det inte kommer fram ett enda kvalitativt projekt från det bolaget längre för om det ens finns något embryo så förvinner matrialet till konkurenter i Kina fortare än någon kan säga flaskhals eller så blir det helt enkelt inget.. Konkursen kommer inom 10 år. I den aspekten är blatteriet ett väldigt dyrt expriment.

Samt att all verksamhet inom stat och kommun såsom SJ, Trafikverket, Banverket,Transportstyrelsen (ja alla de verk och institutioner som kräver civilingenjörer och forskare för att fungerar tar in fuskblattarna på kvot)har ju slutat att fungera.
Det enda som förändrats i deras organisationer från då det fungerade tills nu är just blatteriet. Behöver man fler bevis?

Alfamale

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Thu 14 Jun - 12:03

Alfamale wrote:
RickyEcholette wrote:. Det är ju just därför vi måste importera horder av kineser, indier och iranier för att hålla igång KTH och KI - forskningen.

Mvh

Det där var nog det dummaste jag läst. Svenskar behövs och svenskt tänk kommer återupprättas. När min äckelgeneration, 40-50talist kommunisterna är borta kan 90-00-talisterna bygga igen. För det är dom som har förlorat mest och hårdast. När dom får chansen kommer dom ta tillbaka förlorad mark. Andra generationer är rätt körda.
Visst det finns massor av blattar och kineser på både KTH och KI. MEN dom allra flesta är där och utbildar sig gratis, inte sällan via fusk, och drar sedan vidare utanför sveriges gränser när dom är klara. Så tom högutbildat blatteri är en förlust hur man än räknar. Som lök på laxen, de mest misslyckade individerna stannar kvar och kvoteras in på bolag som Ericsson eller inom stat och kommun/stat. Följden är att det inte kommer fram ett enda kvalitativt projekt från det bolaget längre för om det ens finns något embryo så förvinner matrialet till konkurenter i Kina fortare än någon kan säga flaskhals eller så blir det helt enkelt inget.. Konkursen kommer inom 10 år. I den aspekten är blatteriet ett väldigt dyrt expriment.

Samt att all verksamhet inom stat och kommun såsom SJ, Trafikverket, Banverket,Transportstyrelsen (ja alla de verk och institutioner som kräver civilingenjörer och forskare för att fungerar tar in fuskblattarna på kvot)har ju slutat att fungera.
Det enda som förändrats i deras organisationer från då det fungerade tills nu är just blatteriet. Behöver man fler bevis?

Är det någon som kritiserat anstormingen av kineser på våra universitet så är det väl jag? Jag skapade ju t.o.m en egen tråd ang.studieavgifter för tredje lands studenter, där jag prisade avgifterna, och starkt kritiserade kinesernas gratisätande! Jag har länge gått och stört mig något så enormt på kinesernas utsugning av vårat universitetssystem.

Men då jag själv haft kineser som studiekamrater, så kan jag faktiskt intyga att de generellt håller hög klass, de tar examen snabbt, gör fina examensarbeten, är motiverade och dessutom gnäller dem inte. Att det sedan förekommer omfattande fusk och att kineser hatar och föraktar oss vita, det är jag införstådd med!

Sedan som kuriosa, så anser jag att kinesiska kvinnor är både smartare och snyggare än vita diton. :D

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Thu 14 Jun - 12:17

Inte nog med det, dessa giriga, egotrippade, kinesiska rasister har tagit studentbostäder från svenska ungdomar som då tvingats tälta i regn och lera utanför campus, detta har jag sett med egna ögon. Detta har stört mig något så sanslöst.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Thu 14 Jun - 20:27

[quote="Alfamale"]

Mvh

Det där var nog det dummaste jag läst. Svenskar behövs och svenskt tänk kommer återupprättas. När min äckelgeneration, 40-50talist kommunisterna är borta kan 90-00-talisterna bygga igen.

Svar: Om vi skall få fason på Sverige någon gång (jag tror inte det går), så måste det gallras ordentligt. Jag tror inte alls att det räcker med en utgallring på toppen, det måste även ske en utgallring på mellan och bottennivå, skräpet skall bort. Om det sedan är sossar, moderater eller byråkrater är strunt samma, Sverige måste saneras. Sedan måste majoriteten av Sveriges 17.000 journalister bytas ut. Jag skulle tippa på att det sitter minst en miljon människor som motarbetar svenska folket och dess intressen.

Frågan är hur denna gallring skall ske och när?

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 16 Jun - 17:20

RickyEcholette wrote:
kapten havoc wrote:

Mvh

Kom ihåg att det som nu sker i Syrien mkt väl kan inträffa här i framtiden. Kom också ihåg att Europa i allt fler sammanhang kallas "Eurabia".

Mvh

Om ca: 30-50 år gissar jag på.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 16 Jun - 19:18

kapten havoc wrote:
RickyEcholette wrote:
kapten havoc wrote:

Mvh

Mvh

Om ca: 30-50 år gissar jag på.

Enligt Breivik så kommer inte Europa lyckas befria sig själva förrän runt 2070-80 nånting. Vilket betyder att ingen här på Exilen kommer få uppleva den befrielsen. Åtminstone inte i nuvarande inkarnationer.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 16 Jun - 22:31

Inom 18 år kommer EU:s "huvudstad" Bryssel bestå av en majoritet muslimer:
Belgiska Bryssel är redan en av Europas mest islamiska städer. Antaler muslimer övergick nyligen 300 000, vilket innebär att mer än en fjärdedel av stadens befolkningen idag är muslimsk.

http://www.friatider.se/bryssel-en-muslimsk-stad-2030

Om jihadisterna lyckas organisera sig i Brüssel 2030, så kanske kriget bryter ut mitt i EU-djävulens öga.
Då ges svaret och färdriktningen för Europas överlevnad. Går det så långt har jag svårt att tro att den
vita rasen inte tvärvänder. Araber och afrikaner har aldrig kunnat organisera sig fältmässigt, så låt blodet
flyta när den dagen randas. Ett efterlängtat och nödvändigt 'reningsbad' står för dörren inom inte alltför
avlägsen framtid.
Ådärkomdenja

Poäng : 3655

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sat 16 Jun - 23:08

kapten havoc wrote:Problemet är att folk inte förstår sitt eget bästa och röstar på vitfientliga sociopater.

Tycker inte det är ett dugg överraskande. Vita är självhatande, så varför inte rösta på "vitfientliga sociopater"? Det är ju det hela den "anti - rasistiska" diskursen går ut på. Antirasism är ett kodord för antivit. Vita utplånar sig själva, allt medan svarta, araber, judar och asiater garvar ihjäl sig åt våran självdestruktivitet.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sat 16 Jun - 23:20

Ådärkomdenja wrote:Inom 18 år kommer EU:s "huvudstad" Bryssel bestå av en majoritet muslimer:
Belgiska Bryssel är redan en av Europas mest islamiska städer. Antaler muslimer övergick nyligen 300 000, vilket innebär att mer än en fjärdedel av stadens befolkningen idag är muslimsk.

http://www.friatider.se/bryssel-en-muslimsk-stad-2030

Om jihadisterna lyckas organisera sig i Brüssel 2030, så kanske kriget bryter ut mitt i EU-djävulens öga.
Då ges svaret och färdriktningen för Europas överlevnad. Går det så långt har jag svårt att tro att den
vita rasen inte tvärvänder. Araber och afrikaner har aldrig kunnat organisera sig fältmässigt, så låt blodet
flyta när den dagen randas. Ett efterlängtat och nödvändigt 'reningsbad' står för dörren inom inte alltför
avlägsen framtid.

Det jag inte kan förstå är varför inte etniska belgare sätter ner foten redan nu, om 18 år är det ju försent? I alla europeiska länder som är hårt ansatta av massinvandring, (finns det något som inte är det?), även Sverige, så finns det ju alternativ att rösta på, så även i Belgien. I Sverige fattade endast 5,7% av bef.detta. Ändå går folkflertalet och röstar på partier som sanktionerar denna massinvandring i val efter val. Dessutom är ju Belgien och framförallt Holland till ytan väldigt små länder och också tättbefolkat, vilket också gör att folk inte kan komma undan invandringen på samma sätt, som i mer glesbebyggda länder. Invandringen blir s.a.s mer synliggjord i offentliga miljöer såsom, bostadsområden, på gator, torg, affärer, gallerior, cafeer, restauranger etc, och detta borde ju rimligtvis få folk att vakna upp.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sun 17 Jun - 0:03

[quote="Alfamale"]
RickyEcholette wrote:

Mvh

Det är svårare i en stad med 10 miljoner varav 40%toknegrer och 40% kaosaraber.

Svar: Glöm inte minst 10% grymasiater också.

Mvh

RickyEcholette

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top