Hur PK är FB egentligen?

View previous topic View next topic Go down

Hur PK är FB egentligen?

Post  kapten havoc on Sat 7 Jul - 9:38

Efter senaste avstängningen som skedde på väldigt suspekta premisser börjar jag ifrågasätta FB:s trovärdighet som den sista bastionen för yttrandefrihet(alla vet att det är exilen i själva verket). Det rimmar illa med alla de mini-Stalinister som modererar forumet. Jag kan ha fel förstås. Vad anser ni andra, PK eller en bastion för yttrandefrihet?
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Re: Hur PK är FB egentligen?

Post  Max Ronalds on Sat 7 Jul - 20:17

Att Exilen inte har kapitaliserat på Flashbacks kapsejsning åt pk-hållet är ju verkligen EN DEMOKRATISK SKANDAL för att citera grill-gudrun. För 10 år sedan (efter att passagen bommade igen) var Exilen Sveriges ledande politiskt inkorrekta forum. Vad är det idag? Det kan ju gå en hel vecka utan att det skrivs på inrikes- eller utrikesforumen.

Inte så att jag personligen skulle njuta av att ta del av alla hjärndöda sd-sympatisörer på flashback och deras kåserier om de hittade hit. :/
Max Ronalds

Poäng : 2697

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 8 Jul - 10:24

Max Ronalds wrote:Att Exilen inte har kapitaliserat på Flashbacks kapsejsning åt pk-hållet är ju verkligen EN DEMOKRATISK SKANDAL för att citera grill-gudrun. För 10 år sedan (efter att passagen bommade igen) var Exilen Sveriges ledande politiskt inkorrekta forum. Vad är det idag? Det kan ju gå en hel vecka utan att det skrivs på inrikes- eller utrikesforumen.

Inte så att jag personligen skulle njuta av att ta del av alla hjärndöda sd-sympatisörer på flashback och deras kåserier om de hittade hit. :/

Fast FB är mer mångsidigt, där kan man även diskutera ämnen som knark och vad senaste C-kändisen gjorde. Folk älskar skvaller och knark. Politik är dock de flesta ointresserade av. Vilket jag ifs. delvis kan förstå våra politiker måste ju vara de tråkigaste människorna på planeten.
kapten havoc

Poäng : 2912

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 8 Jul - 16:55

Fb har också lyckats inom området brott och kriminalitet. Så fort ett större brott blir omskrivet, så kastar sig 'Fb-detektiverna' in i händelserna, och med den nationellt utbredda medlemskadern, så så resulterar diverse lokal research väldigt ofta i att inblandade kriminella och misstänkta hängs ut på Fb. Den nischen är och lär dom förbli unika inom.
Ådärkomdenja

Poäng : 3573

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Polkagris on Sun 26 May - 10:32

Max Ronalds wrote:Att Exilen inte har kapitaliserat på Flashbacks kapsejsning åt pk-hållet är ju verkligen EN DEMOKRATISK SKANDAL för att citera grill-gudrun. För 10 år sedan (efter att passagen bommade igen) var Exilen Sveriges ledande politiskt inkorrekta forum. Vad är det idag? Det kan ju gå en hel vecka utan att det skrivs på inrikes- eller utrikesforumen.

Passagen har inte bommat igen! SD:are och nationella är mer aktiva nu under forumdelen "Svenska samhället" än de någonsin varit. Kolla själva.

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=3500000000000012&conference=10500000000001042

Sen finns det en del vänstermuppar även där..

Många verkar tro att Passagen är nedlagd, men det är ju bara för att folk inte besöker sajten längre.
Polkagris

Poäng : 1884

Back to top Go down

Post  Aake on Tue 28 May - 7:14

Jag är avststängd på FB pga mina matbilder... :/
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3565

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Mon 10 Oct - 0:16

Nu har det kollapsat.

Enligt en konspirationsteori har det ett samband med någon gruppvåldtäkt som nyligen har inträffat på Gotland.
Max Ronalds

Poäng : 2697

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top