**SEMESTER**

View previous topic View next topic Go down

**SEMESTER**

Post  Dunkelman on Sat 7 Jul - 16:59

Nu tar jag semester från mitt skäligt jobbiga arbete och alla lite mer ansträngande kameldrivare och troll.
Man måste ju ha ett liv, för sjutton…
Ha en bara sommar gott folk! :D

Last edited by Dunkelman on Sat 7 Jul - 17:14; edited 2 times in total
Dunkelman

Poäng : 3201

Back to top Go down

Re: **SEMESTER**

Post  Aake on Sat 7 Jul - 17:10

Du skall inte ha kommatecken före ordet och
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 3535

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 7 Jul - 17:14

Aake wrote:Du skall inte ha kommatecken före ordet och

Fixat, men nu får du inte störa min semesterkänsla något mer. :)
Dunkelman

Poäng : 3201

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 7 Jul - 17:43

Dunkelman wrote:
Aake wrote:Du skall inte ha kommatecken före ordet och

Fixat, men nu får du inte störa min semesterkänsla något mer. :)

Tänk om NWO slår till medan du har semester då? När du kör hem börjar du se oroande tecken. Så som droner som flyger omkring. Du blir stoppad vid en postering och en man med hjälm med spegelvisir ber dig hålla upp högra handen för scanning. Du påpekar att du inte har... då går ett tjutande larm och "Thought criminal! Thought criminal! Intercept and destroy! Intercept and destroy!" Tja, vad skall man då säga? w00t lol
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3686

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 7 Jul - 18:03

Tyvärr har man massa kameldrivare i sin närhet så det lär väl bli lite smolk i bägaren.
kapten havoc

Poäng : 2882

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 7 Jul - 18:29

Undvik att logga in. För att slippa dom kameldrivare och troll som härjar runt här f n.

Trevlig semester!
Ådärkomdenja

Poäng : 3543

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 7 Jul - 18:46

Ådärkomdenja wrote:Undvik att logga in. För att slippa dom kameldrivare och troll som härjar runt här f n.

Trevlig semester!

Tycker det ser ut som admin ryckt upp en del ogräs.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RL on Sat 7 Jul - 19:12

kapten havoc wrote:Tyvärr har man massa kameldrivare i sin närhet så det lär väl bli lite smolk i bägaren.

Hur så, bor du i en blattehåla?
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3012

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 7 Jul - 19:20

RL wrote:
kapten havoc wrote:Tyvärr har man massa kameldrivare i sin närhet så det lär väl bli lite smolk i bägaren.

Det är mycket negrusar och arabusar i mitt område tyvärr, det märks deras aplika beteende är likadant överallt.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RL on Sat 7 Jul - 19:36

kapten havoc wrote:
RL wrote:

Det är mycket negrusar och arabusar i mitt område tyvärr, det märks deras aplika beteende är likadant överallt.

Mitt bostadsområde är både neger- och mena-fritt :D ...det finns iofs några som bryter på svenska, bl a ett fruntimmer, men hon e blond så det är godkänt. Dessutom finns en snubbe med krulligt svart hår o en viss näs-koffecient som förmodligen tillhör "guds utvalda", men han gör inget väsen av sig, så han skiter jag i att reta mig på.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3012

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 8 Jul - 6:36

kapten havoc wrote:
RL wrote:

Från att ha bott i ett pursvenskt område har vi fått in ett par suspekta namn i min trappa tidigare i somras. Det ena ser albanskt/bosniskt ut och det andra arabiskt. Har hört pladder på nåt balkanesiskt språk i trappan men när jag tittat i ögat så har jag inte kunnat se några konstiga kläder åtminstone. Inga kvinnor med hucklen eller så. Förutom att det var lite högljutt i trappan emellanåt, dock bara tillfälligt, så har det hittills varit lugnt. Så jag avvaktar och ser. Om ett par veckor börjar ramadamadingdong, så jag får väl se vad som händer då. Med lite tur fortsätter det att vara lugnt. Men jag fruktar mest nu att det kommer in fler sådana där. Det har alltid varit lång kö hit men dom gamla har ju börjat dö den ena efter den andra, så risken blir ju större att det kommer in fler berikare med tanke på dem vi just har fått här. Gråter
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3686

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 8 Jul - 10:13

Robin Shadowes wrote:
kapten havoc wrote:
RL wrote:

Från att ha bott i ett pursvenskt område har vi fått in ett par suspekta namn i min trappa tidigare i somras. Det ena ser albanskt/bosniskt ut och det andra arabiskt. Har hört pladder på nåt balkanesiskt språk i trappan men när jag tittat i ögat så har jag inte kunnat se några konstiga kläder åtminstone. Inga kvinnor med hucklen eller så. Förutom att det var lite högljutt i trappan emellanåt, dock bara tillfälligt, så har det hittills varit lugnt. Så jag avvaktar och ser. Om ett par veckor börjar ramadamadingdong, så jag får väl se vad som händer då. Med lite tur fortsätter det att vara lugnt. Men jag fruktar mest nu att det kommer in fler sådana där. Det har alltid varit lång kö hit men dom gamla har ju börjat dö den ena efter den andra, så risken blir ju större att det kommer in fler berikare med tanke på dem vi just har fått här. Gråter

Mitt trapphus var rasrent tills för fem år sen, då de flyttade in apor även kallade kurder och det märks. Snart lär väl området bli nya rosengård. Tummen ner Det är inte bara det att de stör, de förökar sig som kaniner vet inte ens hur många yngel de producerat under sin vistelse här lik all ohyra förökar den sig dramatiskt jo trångare och skitigare, jo mer förökar sig skiten.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top