Avpixlat- Pajas site

View previous topic View next topic Go down

Avpixlat- Pajas site

Post  Alfamale on Sun 15 Jul - 8:08

SDs nätorgan eller kanske bröderna Ekeroths nätorgan kanske är mer riktigt epitet, går från dumhet till idioti. Inte nog med att det är ett extremt hårt modererad site med med en hyfsat skev självbild. Man gapar om ditten och datten allt är religionen Islam fel i god judisk ordning. Att ärkenötterma Ekeroth står bakom är ju ingen hemlighet. Men nu har dom tagit steget fullt ut. In med negrur och babbar som krönikörer. Dumheterna och flosklerna flödar. SD är numer ännu ett vidrigt blatteparti.Det måste tydligen också visa sig på nätet anser väl ekerotarna.

När ska vi svenskar få en tidning, en site, ett parti som INTE är judiskt, religiöst, nazistiskt utan nationalistist svensk utan idioter där man kan läsa riktiga nyheter. Siter där man kan läsa och debattera utan pktroll ? Svp har tyvärr mycket att bevisa innan dom får min röst. Tidningar och siter utan judar,negrer eller annan löst pack är i övrigt att önska. Vi svenskar har mycket som vi borde göra.

Alfamale

Poäng : 2717

Back to top Go down

Re: Avpixlat- Pajas site

Post  kapten havoc on Sun 15 Jul - 10:39

Känner igen det där att man kan bli bannad om man frånlöper den utstakade stigen av SD-retorik. PK-troll kommer alltid finnas där de kan få uppmärksamhet och stöd från mods, exilen är närmast helt tomt på dessa varelser det beror på att de inte har någon mod som håller dom om ryggen tror jag. Det är inte lika kul att spela spelet med ombytta spelregler tydligen.
kapten havoc

Poäng : 2939

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sun 15 Jul - 20:39

Max Ronalds

Poäng : 2750

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 19 Jul - 18:41

Ja, jag vet att du är en trist dum djävul. Du behöver inte visa det gång på gång.

Alfamale

Poäng : 2717

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 19 Jul - 20:51

Avpixlat fyller en roll, dvs att uppmärksamma gammelmedias, pk-patraskets och politikernas mörkande om invällnings-, kriminalitets- och etnicitetsutblandningskatastrofen.

Aversionen/kampanjen mot islam som nån slags genom-ond kraft som det i alla sammanhang skall sluggas vilt mot är inget jag delar. Huruvida detta förhållande hänger samman med de "judekrafter" som sägs dominera Ap/Sd, varken kan eller vill jag kommentera eller ta ställning till. Det får andra gräva och engagera sig i.

Jag supportar de mediakrafter som agerar i avseendet att avslöja landsförräderiet mot landet.
Ådärkomdenja

Poäng : 3600

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Fri 20 Jul - 9:48

Vilken kampanj pratar du om? Svensken lägger mer eller mindre upp sig frivilligt och låter sig knullas i röven av musslor.
kapten havoc

Poäng : 2939

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Fri 20 Jul - 15:35

kapten havoc wrote:Vilken kampanj pratar du om? Svensken lägger mer eller mindre upp sig frivilligt och låter sig knullas i röven av musslor.
Det räcker att läsa AP.
Ådärkomdenja

Poäng : 3600

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top