Dessa dumma mussar

View previous topic View next topic Go down

Dessa dumma mussar

Post  Barbarossa on Tue 17 Jul - 20:23

Barbarossa

Poäng : 2403

Back to top Go down

Re: Dessa dumma mussar

Post  Robin Shadowes on Tue 17 Jul - 23:08

Typiskt dessa äckliga mussar bara sitta och gnälla på Sverige. Dom får väl ta upp det med allah. Det påstås ju att han är universums skapare. Vad förväntar sig det dumma kräket? Att vi svenskar skall kunna ändra jordens rotation eller? Om inte allah kan eller vill fixa det åt er, så är det bara att gilla läget eller dra dit pepparn växer istället. Erövringen går som på hjul för er. Inte en enda svensk har ens avlossat ett enda skott mot er, ändå gnäller ni över det nordiska ljuset. Vet ni vad? Jag har en nyhet åt er. Detta ÄR Norden! Deal with it or get the fuck outta here!! Jävla klappträn!! arg w00t
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3807

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 18 Jul - 11:15

Vad exakt skulle vi göra åt detta, är det inte dom som har Allah på sin sida? Fast tror man jorden är platt lär man väl inte vara ordentligt ihopaskruvad. Jag har dock ett förslag till skäggapan åk hem och kom aldrig tillbaka igen. Då slipper du vårt störande ljus.
kapten havoc

Poäng : 2997

Back to top Go down

Post  Barbarossa on Wed 18 Jul - 15:18

Tja "slaget om Sverige" känns allt mer förlorat för var dag som går.
Barbarossa

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 18 Jul - 18:04

Barbarossa wrote:Tja "slaget om Sverige" känns allt mer förlorat för var dag som går.

Om det åtminstone varit ett slag. Det känns så förbannat meningslöst att bara vänta på att Sverige ska bli islamistiskt skitsamhälle.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Barbarossa on Wed 18 Jul - 19:09

kapten havoc wrote:
Barbarossa wrote:Tja "slaget om Sverige" känns allt mer förlorat för var dag som går.

Om det åtminstone varit ett slag. Det känns så förbannat meningslöst att bara vänta på att Sverige ska bli islamistiskt skitsamhälle.

Därav citationstecken "slaget"
Vi är helt inne på samma linje
Barbarossa

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Thu 19 Jul - 14:29

kapten havoc wrote:

Och hur tänkte du nu? Tänkte du överhuvudtaget? :)

Jag tycker faktiskt ett mer genuint islamistiskt samhälle påminner mer om något i stil med "Sverige på 50-talet". http://www.president.ir/en/39590
Max Ronalds

Poäng : 2883

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Thu 19 Jul - 16:57

Max Ronalds wrote:
kapten havoc wrote:

Och hur tänkte du nu? Tänkte du överhuvudtaget? :)

Jag tycker faktiskt ett mer genuint islamistiskt samhälle påminner mer om något i stil med "Sverige på 50-talet". http://www.president.ir/en/39590

Jag vet inte riktigt om du skojar eller menar allvar faktiskt. Men om du menar allvar är du verkligen ute och cyklar.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Thu 19 Jul - 18:10

kapten havoc wrote:Jag vet inte riktigt om du skojar eller menar allvar faktiskt. Men om du menar allvar är du verkligen ute och cyklar.

Du klickade inte på länken va? http://sv.wikipedia.org/wiki/Kalmar_Verkstad#Avveckling

Men visst är det så, islam är ett hot mot vår frihet. Skål
Max Ronalds

Poäng : 2883

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top