MTV = designad dynga..

View previous topic View next topic Go down

MTV = designad dynga..

Post  Dunkelman on Tue 24 Jul - 21:09

Någon som är förvånad?
Frimurarna kontrollerar MTV/masonic TV

Dunkelman

Poäng : 3202

Back to top Go down

Re: MTV = designad dynga..

Post  Robin Shadowes on Wed 25 Jul - 9:17

Jag blir inte förvånad men har inte sett på skiten på säkert 20 år eller så. På den tiden fanns det ju åtminstone mest musik men det var inte det jag kollade på i första hand. Gillade en del av dom animerade serierna, främst Aeon Flux men även Beavis & Butthead kunde ju vara roande ibland. Verkar som det gått ännu mer utför efter det. Men säkert lockas ungdomar att titta på skiten. Finns säkert massor med sublima meddelanden inbäddade för mer effektiv hjärntvätt också.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3687

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 25 Jul - 15:47

Nej det har jag misstänkt länge. Media har tappat all sin trovärdighet och det finns knappt några kvalitesprogram kvar. Nyheterna består av snuttefiering och desinformation. Folk borde väl snart vara trötta på A4-program och negerrap kan man tycka. Allt är en viss folkgrupps förtjänst.
kapten havoc

Poäng : 2883

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 25 Jul - 16:10

MTV har jag valt bort sedan ett stort antal år. I övrigt tycker jag att många kanaler förflackats, nästan helt tappat bort sin ursprungsprofil och affärsidé. Som t ex Discovery, som sedan några år ockuperats av ett gäng bilmekaniker, raggarliknande nördar som skruvar, kapar, monterar och skapar allehanda fartmonster i alla dess varianter. Vem f*n vill se sånt i en f d naturvetenskaplig/dokumentärt inriktad kanal? Det finns flera kanaldjupdykningar, men jag stannar här.
Ådärkomdenja

Poäng : 3544

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top