OS-fotboll

View previous topic View next topic Go down

OS-fotboll

Post  RL on Thu 26 Jul - 19:46

Råkade just knäppa på dumburken, och fick se Storbritannien mot Senegal i OS-fotbollen. Men det gick knappast att skilja på dem, det var först efter 10 min som jag såg att det fanns 2 vita i det blåklädda laget ...resten var
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3107

Back to top Go down

Re: OS-fotboll

Post  Ådärkomdenja on Thu 26 Jul - 22:16

Nigger-derbyt slutade 1-1. Vem bryr sig? Vet ej

OS har tappat klass. I nästa OS, i Brasilien 2016, är GOLF (!) en
ny sport i det olympiska tävlandet. Som hade amatörismen som
stenhård regel fordom. Värre avsteg är icke föreställningsbart.

Gunder Hägg, Arne Andersson, Dan Waern diskades för några hundra
simpla kronors rese-ersättning anno dazumal. I det numera horliknande
idrottsimperiet, där sutenörer som Sepp Blatter m fl härjar runt, framstår
detta som justititemord en large. :(
Ådärkomdenja

Poäng : 3638

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 16 Aug - 8:10

Den där sjukdomen är ju inte bara begränsad till fotboll. När De Coubertin drog igång spelen igen var det just nationerna som skulle förbrödras så krig skulle kunna undvikas och det har globalister tagit fasta på det. Dom byter ut folk i nationer och fyller med samma dynga överallt. Nu tävlas det ju generellt om vem som har bäst negrer. Vem som importerar bäst och flest. Inte vilken nation som fostrar bäst folk. Därav mitt totala ointresse av OS och numer sport överhuvudtaget för det har ju smittat vidare tom i riktigt lokala skitsporter. Sport är dagens opium för folket. De som redan är halft medvetslösa alltså.
Vi andra har redan vänt ryggen till skiten.

Alfamale

Poäng : 2755

Back to top Go down

Post  RL on Fri 17 Aug - 19:34

Alfamale wrote:Nu tävlas det ju generellt om vem som har bäst negrer. Vem som importerar bäst och flest. Inte vilken nation som fostrar bäst folk.

Bättre än så kan det knappast uttryckas ...även om det förvisso finns ett stort antal sporter kvar där negrer har noll eller lite att hämta, ffa sporter där det krävs taktik o teknik.

Men varför vita o negrer öht ska tävla sida vid sida i 100 el 200 m begriper jag inte, det är rent rasligt inkompatibelt, ungefär som om negrer skulle ställa upp mot vita i schack
RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 17 Aug - 20:48

RL wrote:
Alfamale wrote:Nu tävlas det ju generellt om vem som har bäst negrer. Vem som importerar bäst och flest. Inte vilken nation som fostrar bäst folk.

Bättre än så kan det knappast uttryckas ...även om det förvisso finns ett stort antal sporter kvar där negrer har noll eller lite att hämta, ffa sporter där det krävs taktik o teknik.

Men varför vita o negrer öht ska tävla sida vid sida i 100 el 200 m begriper jag inte, det är rent rasligt inkompatibelt, ungefär som om negrer skulle ställa upp mot vita i schack

De allra bästa schackspelarna är oftast av judisk börd.
Ska vi räkna judar som vita eller inte...? Hmm...

Här har vi dessutom en svarting som är bra i schack:

"Pontus Carlsson, född 1982, är en svensk schackspelare.ref>Matt möte med stormästare. Han erhöllstormästartiteln 2007.[1] Han har tidigare spelat i schackklubben Linköpings ASS, men spelar nu förSollentuna SK. Hans far, Ingvar Carlsson, har tidigare varit ordförande i Sveriges schackförbund, och är dessutom stormästare i korrespondensschack. fide profil"
Dunkelman

Poäng : 3296

Back to top Go down

Post  RL on Fri 17 Aug - 21:09

Dunkelman wrote:De allra bästa schackspelarna är oftast av judisk börd.

Givetvis som icke-vita. Att jag nämnde just schack var mer metaforiskt ...vi kan ta höjdhopp, cykel, simgrenar osv

RL
Riksmarskalk

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Fri 17 Aug - 21:26

RL wrote:
Dunkelman wrote:De allra bästa schackspelarna är oftast av judisk börd.

Givetvis som icke-vita. Att jag nämnde just schack var mer metaforiskt ...vi kan ta höjdhopp, cykel, simgrenar osv

Jag kan tänka mig att bomullsodlarna i den amerikanska södern rivaliserade om vem som ägde den bästa negerslaven och idag tävlar vi om vilket land som har den skickligaste importnegeridrottaren. Rena rama rasismen, ta mig sjutton!
Dunkelman

Poäng : 3296

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Fri 17 Aug - 21:55

Lite cyniskt tycker jag det känns helt rätt då bollsportsentusiaster av den högerextrema sorten kan betraktas som de dummaste jävlar som finns. Har själv upplevt arenor i Östeuropa där det bara osar muskler och maskulinitet och exoterisk "högerextremism", bara för att vid avspark konstatera att hemmalaget består av till hälften

Tack och lov behövde aldrig hjältarnas och proletärernas hemland importera några för att spela fotboll. Tummen upp
Max Ronalds

Poäng : 2827

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 27 Aug - 6:15

Fenomenet negrer och fotboll verkar inte stanna vid OS. Jag råkade se lite allsvensk fotboll igår. Helt ofrivilligt dessutom, och noterade sjukan även där. "Vem har bäst negrer" gäller tydligen. Jag påpekade detta faktum för värden som var helt oförstående. Det var sista gången jag var där. Vilket djävla dumjävul,sitter och blänger på dumburken "njuter" av negerboll och har absolut ingen insikt om vad det betyder i stort. Jag gick mitt i lunchen. Man får ju hjärnblödning av idioter som denne. Jag behöver inga sådana "vänner". Så nu vet han det.

Alfamale

Poäng : 2755

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Mon 9 Oct - 20:51

Landslagsfotbollen håller på att förvandlas till kalergisternas fiaskomonter. HOH!
Max Ronalds

Poäng : 2827

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top