Sex med invandrarkvinnor.

View previous topic View next topic Go down

Sex med invandrarkvinnor.

Post  Micoway on Thu 23 Aug - 6:33

Att ha sex med invandrad kvinna har sina risker. Ligger man med en muslimsk kvinna så kan det sluta med mord. När jag var ung så tände jag på kvinnor från andra länder. De var hetare och mer spännande att ligga med. Bästa knurret var med negerkvinnor och äldre öststatsdamer.

Men varför är snygga svenska kvinnor så kalla i sängen?
Micoway

Poäng : 2528

Back to top Go down

Re: Sex med invandrarkvinnor.

Post  Ådärkomdenja on Thu 23 Aug - 6:51

Micoway wrote:Att ha sex med invandrad kvinna har sina risker. Ligger man med en muslimsk kvinna så kan det sluta med mord. När jag var ung så tände jag på kvinnor från andra länder. De var hetare och mer spännande att ligga med. Bästa knurret var med negerkvinnor och äldre öststatsdamer.

Men varför är snygga svenska kvinnor så kalla i sängen?
Den svenska kvinnan ligger i sängen och funderar över - när du spänner på - hur mycket hon kan klämma ut i skadestånd för pågående våldtäkt, som hon tänker anmäla. Samt undrar hon samtidigt kring telefonnumret till manshataradvokten Claes Borgsström.

Negresser? Håller inte med alls, kylig sort. Asiatiskor generellt bäst. Även polska kvinnor duger bra, dock inte äldre.
Ådärkomdenja

Poäng : 3600

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Business women

Post  Micoway on Thu 23 Aug - 10:42

Att hyra en businesswomen för 500 spänn är bortkastade slantar.
Bättre att hyra ett rum för 100 kronor hos någon dam i 40-årsåldern.
Då har man ett jätteskönt gratisligg och vaknar tillfredsställd med
frukost på sängen. Samt slipper oro för konstiga sjukdomar.
Micoway

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Thu 23 Aug - 16:32

Dom förväntar sig att mannen ska gör allt jobb, gissar jag på.
kapten havoc

Poäng : 2939

Back to top Go down

Post  Polkagris on Fri 24 Aug - 23:03

Min f.d. pojkvän har gått och blivit tillsammans med en arabisk kvinna, dock kastade hon av sig slöjan när hon kom till Sverige och började leva normalt. Han säger att hon är riktigt eldig i sängen och att hon kan ställningar som han är för ovig för att klara av..hihihi!

Polkagris

Poäng : 1911

Back to top Go down

Post  Micoway on Sat 25 Aug - 8:41

Låter spännande att din x-kille har knurrat en muslim.
Har hon stor släkt så kan det bli tråkigheter framöver?

Micoway

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sat 25 Aug - 10:00

Men för helvete, varför kommer du alltid till olika frågor kring sex med alla dina olika alias. Släpp kuken och skaffa dig en fru istället.

Alfamale

Poäng : 2717

Back to top Go down

Post  Micoway on Sat 25 Aug - 10:11

Alfamale wrote:Men för helvete, varför kommer du alltid till olika frågor kring sex med alla dina olika alias. Släpp kuken och skaffa dig en fru istället.

Sex kan verka stötande för känsliga personer. En del knullar som fan
meden andra bara pratar om sex. Att skaffa en fru blir nog svårt på
äldre dar, då jag redan har en dam i utlandet som vill gifta sig med mig.

lol!

Micoway

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 25 Aug - 11:56

Micoway wrote:
Alfamale wrote:Men för helvete, varför kommer du alltid till olika frågor kring sex med alla dina olika alias. Släpp kuken och skaffa dig en fru istället.

Sex kan verka stötande för känsliga personer. En del knullar som fan
meden andra bara pratar om sex. Att skaffa en fru blir nog svårt på
äldre dar, då jag redan har en dam i utlandet som vill gifta sig med mig.

lol!

Där hon kommer ifrån är väl månggifte tillåtet..? ;)
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 25 Aug - 12:34

Polkagris wrote:Min f.d. pojkvän har gått och blivit tillsammans med en arabisk kvinna, dock kastade hon av sig slöjan när hon kom till Sverige och började leva normalt. Han säger att hon är riktigt eldig i sängen och att hon kan ställningar som han är för ovig för att klara av..hihihi!

Dom är rejält håriga med, jag vill helst att kvinnan ska ha mindre kroppsbehåring än mig själv.

Jag är lite gameldags av mig.
kapten havoc

Poäng : 2939

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sat 25 Aug - 13:24

Gonnorian Gonnorá, doppa snoppen i choklad vissla

http://www.dn.se/nyheter/sverige/stor-okning-av-gonorre-hos-unga
Max Ronalds

Poäng : 2750

Back to top Go down

Evolutionen

Post  Micoway on Tue 4 Sep - 7:03

Numera går evolutionen i en brant utförsbacke. Det är inte de de intelligenta människorna som förökar sig mest. Nej, det är det dummaste muskelberget som har en stor svart pitt som förökar sig mest.

Fråga en vanlig svensk kvinna vad hon föredrar. En snygg kille med liten snopp är numera ute som äkta man. Dagens feminister skiter i om killen blir en bra pappa. Bara han har ett stort könsorgan och lever på diverse bidrag så duger han som barnens far.

Micoway

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 4 Sep - 19:34

Micoway wrote:Numera går evolutionen i en brant utförsbacke. Det är inte de de intelligenta människorna som förökar sig mest. Nej, det är det dummaste muskelberget som har en stor svart pitt som förökar sig mest.

Fråga en vanlig svensk kvinna vad hon föredrar. En snygg kille med liten snopp är numera ute som äkta man. Dagens feminister skiter i om killen blir en bra pappa. Bara han har ett stort könsorgan och lever på diverse bidrag så duger han som barnens far.

En kvinnlig kulturmarxist/batikhäxa uttryckte det på FB tidigare i somras, rakt på sak helt enkelt. Hon ansåg att svartingarna var bra på att knullah helt enkelt.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3747

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 4 Sep - 20:48

Robin Shadowes wrote:
Micoway wrote:Numera går evolutionen i en brant utförsbacke. Det är inte de de intelligenta människorna som förökar sig mest. Nej, det är det dummaste muskelberget som har en stor svart pitt som förökar sig mest.

En kvinnlig kulturmarxist/batikhäxa uttryckte det på FB tidigare i somras, rakt på sak helt enkelt. Hon ansåg att svartingarna var bra på att knullah helt enkelt.

Hundar är också kända för att spänna på hårt och brutalt. Nästa feministursäkt för att klaga på bristande uppvaktning? Med sina taxöronbröst och gäddhängsskinkor borde dom tiga. Men det gör inte f-maffian. Vänd dom ryggen, det har jag gjort sen åratal, aldrig ett svenskt fruntimmer igen.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Germanen on Wed 5 Sep - 8:10

Om vita män inte är något värda är det hög tid att visa avsmak för tillståndet. Ta inte ställning för kvinnliga multikultioffer. Håll inte upp dörrar, var inte hjälpsam och försvara inte främmande kvinnor. Se dem som manliga konkurenter och ge dem ingen särbehandling. Ridderligheten är djupt rotad i oss men vi måste motstå att ge bort den gratis om vi ska ha något att erbjuda på den sociala marknaden.
Germanen

Poäng : 2461

Back to top Go down

Post  Alfamale on Wed 5 Sep - 15:52

Rent upplysningsvis, det finns fortfarande rediga fruntimmer även i Sverige. Även många kärringar är trötta på dessa feministtroll. Och som förälder har man ett mycket stort ansvar att få sina döttrar att vara vettiga. Att fostra tjejer är rejält mycket svårare än killar och det kräver sin man. Kanske det är där det fallerar.. Man har inte bara ungen emot sig utan hela samhället. Men för den skull har jag inte mycket till övers för blattefostran. Köp svensk, för det finns inte mycket kvar av den varan.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Thu 6 Sep - 5:19

Alfamale wrote:Och som förälder har man ett mycket stort ansvar att få sina döttrar att vara vettiga. Att fostra tjejer är rejält mycket svårare än killar och det kräver sin man. Kanske det är där det fallerar..

Skulle inte förvåna mig om många av dessa slödder som rantar runt med blattepojkvänner gör det som en reaktion på en alltför repressiv pappa, (alt ex-man som i Gudrun Schymans fall). På samma sätt finns det säkert en och annan invandrarkvinna (typ Ayn Hirsi-Ali) som har programmerat om sina hjärnor till att uppfatta nordiska män som en "befrielse" i samma avseende.

Nej, repressiv barnuppfostran tror jag inte på. Testa att var en sjysst förebild istället, och skaffa inte en dotter om ni har resurser att skaffa flera barn. Det räcker inte. Och sorgen blir så mycket större om ni skulle märka att hon tillhör rasförrädarkategorin.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 6 Sep - 7:34

Vad du tror på gällande den saken är egalt. Och man behöver inte förtrycka sin dotter/son bara för att man ger dom tydliga direktiv om vad som är ok och vad som inte är det. Det är inte antingen eller, utan både och som gäller, alltid och jämt. Som förälder har man ett ansvar, det ansvaret är det absolut viktigaste man har i ett liv. Det ska man inte ta lätt på. Polare kan man vara med sina vuxna barn. Men man ska givetvis vara rättvis och tydlig. Och leva som man lär.
Utan att veta så tror jag att jag till skillnad från dig är jag långt kommen i ålder, har jag fostrat 6 barn, har en uppsjö barnbarn och ingen har rasblandat. Trots att flertalet av dom inte längre bor i Sverige, ja inte ens i Europa. Och ju längre jag lever dessto säkrare blir jag på min sak, att fostra barn har inget med" kvalitetstid" att göra utan kvantitetstid. Att vara nära, tillgänglig och styra skeppet rätt. Alla behöver stöd, speciellt i ett land som Sverige där ungarna överges från alla håll. Till förmån för rasfrämlingar och inavlade idioter. Då blir det bajs.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 6 Sep - 16:15

Det finns fler kvinnor som hatar/avskyr feministtrollen, batikhäxorna eller vad ni nu väljer att kalla dem. Har sett det på enskilda bloggar men även i olika diskussionsgrupper på Facebook. Motståndet är förmodligen större än vad man kan tro eftersom dessa människor aldrig släpps fram i gamla medier. Därför får ju dårarna pladdra fritt och oemotsagt i fulmedierna och man kan förledas att tro att dom är fler än vad dom är i verkligheten.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  RL on Fri 7 Sep - 16:13

Robin Shadowes wrote:Det finns fler kvinnor som hatar/avskyr feministtrollen, batikhäxorna eller vad ni nu väljer att kalla dem. Har sett det på enskilda bloggar men även i olika diskussionsgrupper på Facebook. Motståndet är förmodligen större än vad man kan tro eftersom dessa människor aldrig släpps fram i gamla medier. Därför får ju dårarna pladdra fritt och oemotsagt i fulmedierna och man kan förledas att tro att dom är fler än vad dom är i verkligheten.

Batikhäxorna, lebborna o de andra feministtrollen är max 3-4% av alla fruntimmer, och med uppbackning av ett antal vänsterfånar till män (hens) o vissa bÖgar så kommer denna religion upp i max 5% ...men problemet är som sagt att de flesta av dessa fritt får sitta o spy ut sina teorier i DN, AB, Excessen, tv-soffor mm

RL
Riksmarskalk

Poäng : 3069

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sat 8 Sep - 0:00

Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 8 Sep - 15:58

RL wrote:
Robin Shadowes wrote:Det finns fler kvinnor som hatar/avskyr feministtrollen, batikhäxorna eller vad ni nu väljer att kalla dem. Har sett det på enskilda bloggar men även i olika diskussionsgrupper på Facebook. Motståndet är förmodligen större än vad man kan tro eftersom dessa människor aldrig släpps fram i gamla medier. Därför får ju dårarna pladdra fritt och oemotsagt i fulmedierna och man kan förledas att tro att dom är fler än vad dom är i verkligheten.

Batikhäxorna, lebborna o de andra feministtrollen är max 3-4% av alla fruntimmer, och med uppbackning av ett antal vänsterfånar till män (hens) o vissa bÖgar så kommer denna religion upp i max 5% ...men problemet är som sagt att de flesta av dessa fritt får sitta o spy ut sina teorier i DN, AB, Excessen, tv-soffor mm

Jag håller med om att det är ett problem att dessa stollar fått gräddfil till alla väsentliga fora. Medan andra inte har en chans att komma fram. Mer än på fria bloggar och forum.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sat 8 Sep - 16:14

Robin Shadowes wrote:Jag håller med om att det är ett problem att dessa stollar fått gräddfil till alla väsentliga fora. Medan andra inte har en chans att komma fram. Mer än på fria bloggar och forum.

Jo, där har det onekligen skett en parallell-utveckling i diametralt motsatt riktning.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top