Våga gå med i Facebook

View previous topic View next topic Go down

Våga gå med i Facebook

Post  Robin Shadowes on Fri 24 Aug - 20:54

Eftersom det redan finns en anti-tråd mot FB så startar jag en som lobbar för FB. Varför? Är det Big Brother eller NWO ni är rädda för? Precis som att dom inte redan vet vilka vi är. Dom har superdatorer som bara vi kan drömma om i bästa fall. Helt klart att dom har identifierat och registrerat alla dissidenter redan för länge sedan. Så kom ut ur garderoben och joina FB istället. Fördelen är att det finns massor av nya nationella och anti-NWO att nätverka med. Både svenska och utländska. Har väl fått en del judebabblare på halsen på sistone men det kan man väl leva med. w00t lol
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3656

Back to top Go down

Re: Våga gå med i Facebook

Post  Germanen on Sat 25 Aug - 4:43

Tack men nej tack. Om jag gick ut med mina åsikter så skulle jag inte ha ett jobb att gå till. Så är det tyvärr i Sverige anno 2012.
Germanen

Poäng : 2374

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 25 Aug - 6:00

Våga vägra Fejan :)
Dunkelman

Poäng : 3171

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 25 Aug - 10:26

Germanen wrote:Tack men nej tack. Om jag gick ut med mina åsikter så skulle jag inte ha ett jobb att gå till. Så är det tyvärr i Sverige anno 2012.

Du behöver ju inte regga med ditt riktiga namn. Våra gamla vänner UncleBob och Eyoppz finns på fejjan, dock under sina riktiga namn numera. Jag däremot finns under samma pseudonym som här. Jag är med i många olika diskussionsgrupper och kan sprida länkar och annat genom att trycka på gilla och dela. På så sätt kan man sprida information fort. Ju fler vänner man har. SDL, FT och SweCon finns på Fejjan. Dessutom finns det grupper som handlar om film, musik, chemtrails, Ufon och mycket annat. Är med i två Landskrona-grupper. Visserligen väldigt PK men jag gick med av nostalgiska skäl, inte politiska. Så kom igen, era fegisar! Ja Rock on!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 25 Aug - 10:28

Dunkelman wrote:Våga vägra Fejan :)

Du hade nått långt fler personer med dina ofta intressanta länkar på Fejjan dock. Ja Klockrent Tummen upp

Last edited by Robin Shadowes on Sat 25 Aug - 17:23; edited 1 time in total
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 25 Aug - 12:20

Frågan är väl vad fasiken man skulle göra där.
kapten havoc

Poäng : 2852

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Sat 25 Aug - 13:16

Börja med instagram istället ;)

Germanen wrote:Tack men nej tack. Om jag gick ut med mina åsikter så skulle jag inte ha ett jobb att gå till. Så är det tyvärr i Sverige anno 2012.

What happened to subtlety? Man behöver inte posera som Edward Norton i American History X för att föra fram ett icke-PK budskap.

kapten havoc wrote:Frågan är väl vad fasiken man skulle göra där.

Göra det som håller 99% av mänskligheten i schack, dvs slicka röv och försöka vinna poäng hos det motsatta könet.
Max Ronalds

Poäng : 2620

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 25 Aug - 13:34

Max Ronalds wrote:

Göra det som håller 99% av mänskligheten i schack, dvs slicka röv och försöka vinna poäng hos det motsatta könet.

Haha visst är det så. Därför bojkottar jag skiten. Vem orkar liksom.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 25 Aug - 17:04

Max Ronalds wrote:

Du menar, som syrianerna säger, att bara 1 % fiskar på fel sida i båten? :D
Dunkelman

Poäng : 3171

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 25 Aug - 17:27

Du gillar väl att diskutera politik och samhällsfrågor? Enda skillnaden är att det finns grupper för sådant än del-forum som här. Men det händer lite mer än vad det gör här. Dom enda som läser vad du skriver här är NWO. Det gör dom kanske på FB också men med den skillnaden att en massa andra förutom dom också gör det. Trams kan man undvika där som här om man vill.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 25 Aug - 17:35

Robin Shadowes wrote:

Du gillar väl att diskutera politik och samhällsfrågor? Enda skillnaden är att det finns grupper för sådant än del-forum som här. Men det händer lite mer än vad det gör här. Dom enda som läser vad du skriver här är NWO. Det gör dom kanske på FB också men med den skillnaden att en massa andra förutom dom också gör det. Trams kan man undvika där som här om man vill.

Jag får för mig att det är mycket kaozbabbar där på fejan. De är ju inte direkt roliga att ha att göra med. Går det ens att debattera seriöst nära dessa finns med i debatten?
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 25 Aug - 19:54

kapten havoc wrote:
Robin Shadowes wrote:

Jag får för mig att det är mycket kaozbabbar där på fejan. De är ju inte direkt roliga att ha att göra med. Går det ens att debattera seriöst nära dessa finns med i debatten?

Ett troll vid namn Braunstein har blivit bannad ett antal gånger på senare tid för att han flaggat medlemmar i en av dom anti-antivita-grupperna. Men situationen är säkert inte värre än på Flashback. Jag har försökt locka över lite folk hit men inte lyckats. Bara för att få lite mera liv här. Har anfört högt i tak, högre än på Fb och väldigt få troll men ingenting har lyckats.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top