Mijailo Mijailovic

View previous topic View next topic Go down

Mijailo Mijailovic

Post  Micoway on Tue 2 Oct - 11:38

Nu var det MM på kumla som bråkade i tingsrätten.
Hans mord var mindre klandervärt än Anna Lindhs
bomber som lastades ombord på amerikanska B52 plan
och fälldes över civila serber. Boforsbomberna lär ha dött
drygt 200 pers varav 20 barn. Detta var den utlösande faktorn
för Mijailo Mijailovic hämndaktion mot vår värnlösa (S) minister.

Last edited by Micoway on Thu 7 Feb - 20:26; edited 1 time in total
Micoway

Poäng : 2469

Back to top Go down

Re: Mijailo Mijailovic

Post  Alfamale on Tue 2 Oct - 11:52

Serber, personligen hade jag inte bryt mig om frk Lindh personligen släppt en neutronbomb maximus och tagit kål på varenda serb, kroat, ja hela jävla balkanhalvön är ju fyllt med bajsfolk som världen klarar sig utan... Mycket lite gott har någonsin kommit från balkan.

Alfamale

Poäng : 2658

Back to top Go down

Post  Micoway on Wed 3 Oct - 8:34

Jugoslavien 1999 var som Sverige 2084 kan man misstänka. Därför känns Anna Lindvall
och Bill Clinton som företrädare för det muslimska Europa. Madeleine Albright var den
pådrivande juden när det gällde bombningen av det kristna Serbien. Bättre om Sverige
hade varit neutralt i denna muslimska konflikt.

Micoway

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 4 Oct - 7:22

Micoway wrote:Jugoslavien 1999 var som Sverige 2084 kan man misstänka. Därför känns Anna Lindvall
och Bill Clinton som företrädare för det muslimska Europa. Madeleine Albright var den
pådrivande juden när det gällde bombningen av det kristna Serbien. Bättre om Sverige

Om Sverige någonsin skall likna det rubbade balkan skall invandringen av skräpfolk pågå i femhundra år till. Ett tiotal religiöst baserade småkrig skall till, inre ständigt pågående småkonflikter måste till, ett maktövertagande av fämmande makt måste till, politiska mord måste bli vardagsmat. En envåldshärskare som håller landet stenhårt i sina band i 50 år och sedan fihet med en massa nationsdravel. Då och först då kan Sverige liknas med balkan. Balkan och dess skitfolk har alltid spelat en roll i Ëuropas mörka sida. Så vitt jag vet är det bara en som haft ljuset som sin ledsagare. Tesla. Fast just där kan jag ha fel även om jag inte tror det.

Alfamale

Poäng : 2658

Back to top Go down

Post  Micoway on Thu 4 Oct - 14:01

Nog är Sverige på väg att bli ett nytt Balkan. Här i förorten föds det nästan bara invandrarbarn. I skolan finns det bara en svenskunge i varje klass. Resten kommer söder ifrån och klarar inte språket så bra. När jag tittar ut genom fönstret så är nästan alla personer från arabländerna. Därför har jag gardinerna oftast fördragna. Nej, folkpartiets Svärje är görtrist för oss fattiglappar som bor kvar.

Micoway

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 4 Oct - 19:23

Alfamale wrote:
Micoway wrote:Jugoslavien 1999 var som Sverige 2084 kan man misstänka. Därför känns Anna Lindvall

Om Sverige någonsin skall likna det rubbade balkan skall invandringen av skräpfolk pågå i femhundra år till. Ett tiotal religiöst baserade småkrig skall till, inre ständigt pågående småkonflikter måste till, ett maktövertagande av fämmande makt måste till, politiska mord måste bli vardagsmat. En envåldshärskare som håller landet stenhårt i sina band i 50 år och sedan fihet med en massa nationsdravel. Då och först då kan Sverige liknas med balkan. Balkan och dess skitfolk har alltid spelat en roll i Ëuropas mörka sida. Så vitt jag vet är det bara en som haft ljuset som sin ledsagare. Tesla. Fast just där kan jag ha fel även om jag inte tror det.

Serben Nicola Tesla var verkligen ett geni och säkert minst hundra år före sin tid. Men så bodde ju han också större delen av sitt liv i USA och inte i Jugoslavien. Bara en sådan sak att han piskade den uppblåste Edison på stjärten. Den mannen däremot var en stor bluff som bara tog äran av vad hans medarbetare hade uppfunnit. Tesla däremot var det verkliga geniet och the real deal.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3684

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top