Kära Örebroare!

View previous topic View next topic Go down

Kära Örebroare!

Post  Robin Shadowes on Fri 12 Oct - 16:04

... Jag menar förstås Kära Exilensare! Ni hafver väl inte ställt ned båda fötterna i den djupa grafven än? Hamnat på skräck-äldreboendet liggandes fastspända med vägda blöjor, neddrogade, med blatte-skötare som inte förstår svenska och med icke tillgång till internet längre? Bara lämnat den sjunkande skutan helt enkelt? lol
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3786

Back to top Go down

Re: Kära Örebroare!

Post  kapten havoc on Fri 12 Oct - 16:13

Robin Shadowes wrote:... Jag menar förstås Kära Exilensare! Ni hafver väl inte ställt ned båda fötterna i den djupa grafven än? Hamnat på skräck-äldreboendet liggandes fastspända med vägda blöjor, neddrogade, med blatte-skötare som inte förstår svenska och med icke tillgång till internet längre? Bara lämnat den sjunkande skutan helt enkelt? lol

Det känns lite meningslöst att skriva när ingen annan gör det.
kapten havoc

Poäng : 2977

Back to top Go down

Post  Barbarossa on Fri 12 Oct - 16:27

allt känns meningslöst Skål
Barbarossa

Poäng : 2383

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 13 Oct - 4:55

kapten havoc wrote:
Robin Shadowes wrote:... Jag menar förstås Kära Exilensare! Ni hafver väl inte ställt ned båda fötterna i den djupa grafven än? Hamnat på skräck-äldreboendet liggandes fastspända med vägda blöjor, neddrogade, med blatte-skötare som inte förstår svenska och med icke tillgång till internet längre? Bara lämnat den sjunkande skutan helt enkelt? lol

Det känns lite meningslöst att skriva när ingen annan gör det.

Jag förstår dig fullständigt. Jag tappar också inspiration och lust när det inte finns nån att bolla idéer och annat med. Tänkte bara ta upp ämnet med en lite humoristisk vinkel så att vi inte skrämmer bort ännu fler. Lite lugubert att så många stammisar har försvunnit. Lite tråkigt med dom som tydligen Vår Herre alternativt Djefvulen har hämtat hem. Men det är ju inte så mycket att göra åt. Dom enda jag inte saknar är dom där trollen som höll på för några månader sedan.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3786

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 13 Oct - 7:00

"Lämnat den sjunkande skutan..." Ja, i den bemärkelsen att jag vänt Sverige ryggen. I exil borde Exilen vara absolut rätt diskussionforum, men debattlystnaden lyser med sin frånvaro i väldigt hög grad. Folk har väl blivit totalblasé, inför vansinneskarusellen som snurrar i Absurdistan, uppgivenheten ett signum för trötte Svenne Kålrot et consortes.
Ådärkomdenja

Poäng : 3638

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Barbarossa on Sat 13 Oct - 23:36

Med andra ord mångkulturen vann, med hästlängder
Barbarossa

Poäng : 2383

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sun 14 Oct - 7:21

Nåja inget är förlorat. Landet och dess befolkning är skakat men inte slaget. Lugnet är som alltid störst innan stormen. Stormen kommer, var så säker. I någon mer eller mindre civiliserad form får amn hoppas. Men om det skulle vara en mer ociviliserad accepterar jag det med.

Lite så kan man väl se exilen också, många är inne lite nu och då och tittar i varje fall.

Alfamale

Poäng : 2755

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Tue 23 Oct - 15:39

Alfamale wrote:Nåja inget är förlorat. Landet och dess befolkning är skakat men inte slaget. Lugnet är som alltid störst innan stormen. Stormen kommer, var så säker. I någon mer eller mindre civiliserad form får amn hoppas. Men om det skulle vara en mer ociviliserad accepterar jag det med.

Lite så kan man väl se exilen också, många är inne lite nu och då och tittar i varje fall.

Kan vi inte slå dessa "människor" i strid förtjänar vi inte att överleva i vilket fall.
kapten havoc

Poäng : 2977

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top