SD sparkar rasister

View previous topic View next topic Go down

SD sparkar rasister

Post  liberala laban on Tue 30 Oct - 10:25

Sverigedemokraterna strävar uppenbarligen till att bli ett mer ordinärt politiskt parti. Partiledningen utlovar utrensningar mot sådana, politiskt extrema medlemmar, som var helt tolererade vid partiets tillblivelse. Antisemiter och övriga rasister.
Kommer SD att bli ett pk-parti? Blir det i så fall blocköverskridande?

liberala laban

Poäng : 1938

Back to top Go down

Re: SD sparkar rasister

Post  Dunkelman on Thu 1 Nov - 17:46

liberala laban wrote:Sverigedemokraterna strävar uppenbarligen till att bli ett mer ordinärt politiskt parti. Partiledningen utlovar utrensningar mot sådana, politiskt extrema medlemmar, som var helt tolererade vid partiets tillblivelse. Antisemiter och övriga rasister.
Kommer SD att bli ett pk-parti? Blir det i så fall blocköverskridande?

Vad som är pk idag...är troligtvis inte pk imorgon.
Dunkelman

Poäng : 3237

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Thu 1 Nov - 20:50

Det allena överskuggande och viktiga är att partiet framstår som enda alternativ till 7-klöverns landsförrädiska invällningspolitik. Detta är sannolikt (sd):s enda (?) röstmagnet, som attraherar framförallt yngre väljare, plus råsvikna ex-moderater. Även ställningstagandet mot brottsepedemin i numera halvt laglösa Absurdistan är en profilfråga att driva hårt, väl skött så tror jag på +14% 2014.
Ådärkomdenja

Poäng : 3579

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Fri 2 Nov - 12:43

Ådärkomdenja wrote:Detta är sannolikt (sd):s enda (?) röstmagnet [...] ställningstagandet mot brottsepedemin i numera halvt laglösa Absurdistan är en profilfråga att driva hårt, väl skött så tror jag på +14% 2014.

Detta är iaf SD:s enda syfte i riksdagen. Övriga partier kan distraktivt "förfasas" över SD:s "rasistiska" politik samtidigt som man implementerar samma polisstatsvision på punkt efter punkt. Onekligen ett drömscenario för dem som inte tror på frihet.

PROBLEM - MASSINVANDRING

REAKTION - HÅRDARE TAG, MINDRE FLUM OCH DALT

LÖSNING - TOTALITÄR POLISSTAT

Max Ronalds

Poäng : 2703

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Fri 2 Nov - 20:40

Jag lever hellre i en polisstat än i ett mångkulturellt helvete.
kapten havoc

Poäng : 2918

Back to top Go down

Post  Alfamale on Fri 2 Nov - 20:56

Då är vi två.

Alfamale

Poäng : 2696

Back to top Go down

Post  Barbarossa on Fri 2 Nov - 21:27

Näe vi är 3
Barbarossa

Poäng : 2318

Back to top Go down

Post  Godatider on Sat 3 Nov - 13:28

Nej, det blir inget PK-parti, inte mer än nu. Det är nog enda kloka draget för att växa bland den stora massan tveksamma och ängsliga, som tänker "Man kanske rentav skulle rösta på SD! Men är dom nazister?".

Deras invandringspolitik kommer nog förbli densamma som nu. Den är inte tillräcklig, men åndå helt avskild från övriga partiers.

Den tanke jag möter hos tveksamma bekanta, är att de är emot invandringen, men de tycker inte om SDs "kulturpolitik". Att se Åkesson i folkdansdräkt t.ex. stöter bort väljare. De är rädda att de skall bli påtvingade gammal svensk kultur. Människor är i allmänhet liberala, de vill känna sig fria att välja själva, men vill inte ha hit en massa invandrare.

Godatider

Poäng : 1989

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 3 Nov - 14:58

kapten havoc wrote:Jag lever hellre i en polisstat än i ett mångkulturellt helvete.

Inte jag. I polisstaten kommer människans liv vara extremt kontrollerat ner på individnivå. Babbarna är inte riktigt så smarta så även om dom kommer vara brutala blir det lättare att outsmarta dem.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3723

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sat 3 Nov - 18:39

Det är inte babbarna i sig som är problemet, det är att babberiet sprider sig till mindre begåvande. Det blir ett rent helvete.

Alfamale

Poäng : 2696

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Thu 22 Nov - 22:41

kapten havoc wrote:Jag lever hellre i en polisstat än i ett mångkulturellt helvete.

Alfamale wrote:Då är vi två.

Barbarossa wrote:Näe vi är 3

Klockrent

Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 19 Dec - 20:39

Max Ronalds wrote:

Nu kommer Polisstatspartiet att göra ytterligare några skutt i opinionsundersökningarna. Något annat är inte att förvänta. Enligt Flashback och etablerad media var det en 17-årig flicka av bosniskt ursprung som spred bilderna. Jag vet inte om jag är så säker på det. En "viss annan skribent" med SD-fäbless får gärna fylla i. Unga vackra kvinnor brukar ju vara hett stoff i agentromaner.

http://www.nattstad.se/mexy
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 19 Dec - 22:12

Förstår inte riktigt vad du vill säga att du vill kn-lla blatteorren w00t eller att du inte gillar våra åsikter?

Max Ronalds wrote:

Alfamale wrote:Då är vi två.

Barbarossa wrote:Näe vi är 3

Klockrent

Om det är detta du menar med polisstat förstår jag faktiskt din motvilja.
kapten havoc

Poäng : 2918

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top