De kriminella folkförrädarna som tjänar pengar på mångkulturen.

View previous topic View next topic Go down

De kriminella folkförrädarna som tjänar pengar på mångkulturen.

Post  kapten havoc on Sun 11 Nov - 20:44

Jag tänkte att här kan vi diskutera de kriminella politiker och företagare som tjänar pengar på den sjuka mångkulturen.

Jan-Emanuell:

http://www.swedenconfidential.info/2012/02/10/jan-emanuel-s-kan-ha-forskingrat-en-kvarts-miljard/

Bengt Westerberg:

Fortsätt gärna denna lista över de som tjänar blodspengar på svenskens olycka.
kapten havoc

Poäng : 2945

Back to top Go down

Re: De kriminella folkförrädarna som tjänar pengar på mångkulturen.

Post  Robin Shadowes on Sun 11 Nov - 21:31

Jag tycker att Jan Demonuel kan betala Bängans pension. Han har ju hundratusentals miljoner så han är ju inte direkt svältande. Dom får väl klia varandras ryggar istället, dessa berikare. Ja
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3753

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 11 Nov - 22:24

Robin Shadowes wrote:Jag tycker att Jan Demonuel kan betala Bängans pension. Han har ju hundratusentals miljoner så han är ju inte direkt svältande. Dom får väl klia varandras ryggar istället, dessa berikare. Ja

Dessa två psykon borde betala tillbaka varenda skatteslant de har förskingrat.
kapten havoc

Poäng : 2945

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 16 Mar - 7:40

kapten havoc wrote:
Robin Shadowes wrote:Jag tycker att Jan Demonuel kan betala Bängans pension. Han har ju hundratusentals miljoner så han är ju inte direkt svältande. Dom får väl klia varandras ryggar istället, dessa berikare. Ja

Dessa två psykon borde betala tillbaka varenda skatteslant de har förskingrat.

Och här har vi en till:

"Bert Karlsson tjänar 20 miljoner på flyktingarna – på nio månader

Postad torsdag 14 mars, 2013

Bert Karlsson kommer dra in 20 miljoner kronor brutto på nio månader på flyktingförläggningen i Stora Ekeberg utanför Skara. Detta erkänner Karlsson själv i en intervju. Det motsvarar 319 kronor per person och dygn.

I november 2012 flyttade drygt 250 asylsökande in i Stora Ekeberg sedan Bert Karlsson skrivit kontrakt med Migrationsverket. Sedan dess har flera stora slagsmål ägt rum på boendet, även en väktare har misshandlats. Senast igår, den 13 mars, larmades polisen till ett nytt masslagsmål där ett tiotal asylsökande drabbat samman. Flyktingarna hade slagit sönder stolar och stolsbenen användes som tillhyggen. En fördes till sjukhus med okända skador."

Dunkelman

Poäng : 3264

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top