Sabuni "hoppar av"

View previous topic View next topic Go down

Sabuni "hoppar av"

Post  Barbarossa on Mon 21 Jan - 15:36

Undrar om hon gjort ett klavertramp bakom kulisserna

http://norran.se/2013/01/inrikes/sabuni-om-sitt-avhopp/
Barbarossa

Poäng : 2381

Back to top Go down

Re: Sabuni "hoppar av"

Post  Robin Shadowes on Mon 21 Jan - 18:16

Det ryktas ju att hon rullar runt i sänghalmen med negerhybriden. Kanske planerar att byta parti och giftermål kanske? "Vi tänker producera avkomma. Det blir en produkt av en burundisk invandrare och en afrosvensk cirkusartist-ättling. Typiskt svenskt." lol
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3784

Back to top Go down

Post  Barbarossa on Mon 21 Jan - 19:32

Robin Shadowes wrote:Det blir en produkt av en burundisk invandrare och en afrosvensk cirkusartist-ättling. Typiskt svenskt." lol

Men HELVETE...spyfärdig
Barbarossa

Poäng : 2381

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Tue 22 Jan - 8:56

Barbarossa wrote:
Robin Shadowes wrote:Det blir en produkt av en burundisk invandrare och en afrosvensk cirkusartist-ättling. Typiskt svenskt." lol

Men HELVETE...spyfärdig

Enligt Bomullsfeldt är det typiskt svenskt att ha negrer i släkten. Ja tanken får även mig att vilja spy. Dubbelspya.
kapten havoc

Poäng : 2975

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Tue 22 Jan - 13:04

kapten havoc wrote:
Barbarossa wrote:

Men HELVETE...spyfärdig

Enligt Bomullsfeldt är det typiskt svenskt att ha negrer i släkten. Ja tanken får även mig att vilja spy. Dubbelspya.

Jag tror vi får vänja oss vid tanken på att de med en så kallad "neger" (observera citationstecknen, jag vill verkligen inte provocera i onödan!!!) i släkten kommer att hamna i majoritet i framtiden. Därför bör svennarna inte provocera denna grupp i onödan. Om svennarna gör det så kan det gå illa, mycket illa. Därför bör svennarna i så hög grad som möjligt företrädas av personer som inte ser svenska ut.

Max Ronalds

Poäng : 2822

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Tue 22 Jan - 19:06

Max Ronalds wrote:
kapten havoc wrote:
Barbarossa wrote:

Men HELVETE...spyfärdig

Jag tror vi får vänja oss vid tanken på att de med en så kallad "neger" (observera citationstecknen, jag vill verkligen inte provocera i onödan!!!) i släkten kommer att hamna i majoritet i framtiden. Därför bör svennarna inte provocera denna grupp i onödan. Om svennarna gör det så kan det gå illa, mycket illa. Därför bör svennarna i så hög grad som möjligt företrädas av personer som inte ser svenska ut.

[- - -]

En pik riktad mot mig antar jag?

Jag vidhåller dock att jag anser det korkat att i onödan göra sig ovän med muslimer. Ännu har som sagt ingen förklarat vitsen med detta för mig. Trots att jag upprepade gånger bett snillena här på Exilen göra detta.

De som inte tycker sig som mig kan dock kanske trösta(?) sig med att resultatet sannolikt skulle bli ungefär detsamma för mig och Kenth Ekeroth om vi ställde oss på var sin låda i vardera änden av Rosengård och torgförde våra respektive budskap hållandes en megafon. Risken hade nog varit att ambulans skulle få tillkallas i båda fall. Men kanske skulle jag klara mig om någon mer politiskt insatt auktoritet, typ någon politiskt engagerad imam, ingrep. Men med största sannolikhet skulle nog både Ekeroth och jag åka på däng.

K. V. Pauker

Poäng : 2880

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Wed 23 Jan - 0:22

K. V. Pauker wrote:
Max Ronalds wrote:
kapten havoc wrote:
Barbarossa wrote:

Men HELVETE...spyfärdig

[- - -]

En pik riktad mot mig antar jag?

Jag vidhåller dock att jag anser det korkat att i onödan göra sig ovän med muslimer. Ännu har som sagt ingen förklarat vitsen med detta för mig. Trots att jag upprepade gånger bett snillena här på Exilen göra detta.

De som inte tycker sig som mig kan dock kanske trösta(?) sig med att resultatet sannolikt skulle bli ungefär detsamma för mig och Kenth Ekeroth om vi ställde oss på var sin låda i vardera änden av Rosengård och torgförde våra respektive budskap hållandes en megafon. Risken hade nog varit att ambulans skulle få tillkallas i båda fall. Men kanske skulle jag klara mig om någon mer politiskt insatt auktoritet, typ någon politiskt engagerad imam, ingrep. Men med största sannolikhet skulle nog både Ekeroth och jag åka på däng.

Så m´sieu anser att vi helt enkelt skall vänja oss vid att bli hunsade av negrer och muselmaner? Vilket innebär i det längre perspektivet att den förödande gummiryggs-genen blir permanent implementerad i den svenska folkstammen. Jag kan inte acceptera att svenskarna reduceras till en mindre slav-befolkning. Det är folkmord även sett ur FN's definition av ordet. Uppblandning är också folkmord, även om dom antivita hävdar motsatsen. Dom definierar ju folkmord i princip som Holocaust. Eftersom vi inte försvinner på just det sättet så räknar dom det inte som folkmord. Lite sant har dom ju iofs, vi finns ju kvar på sätt och vis. Men att göra om oss till en mestis eller mulatt-befolkning är också folkmord. M'sieu Guillou är en av dom antivita, ingen tvekan om saken. Han vill få oss att släppa garden och få oss att acceptera vårt öde som minoritet, som om det vore en sorts naturlag. Detta beroende på att vi just inte är en minoritet - ännu. Han vill få oss att fortsätta vela tills negrer och araber har hunnit föröka sig så mycket att vi blir sittande ankor för dem. Nice try men jag köper det inte.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 3784

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Wed 23 Jan - 0:25

Max Ronalds wrote:
kapten havoc wrote:
Barbarossa wrote:

Men HELVETE...spyfärdig

Jag är inte typen som går på tå. Jag ser heller ingen mening med det, hellre död än leva i ett rasmixarsamhälle.
kapten havoc

Poäng : 2975

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top